BF 2015 - Uppsala
Någon från Uppsala med BF 2015? :) Har en son som blev 2 år i juli och är nu gravid på nytt i vecka 14+0 efter ett tråkigt MF i december förra året. Skulle vara kul att följa personer i närheten!
Någon från Uppsala med BF 2015? :) Har en son som blev 2 år i juli och är nu gravid på nytt i vecka 14+0 efter ett tråkigt MF i december förra året. Skulle vara kul att följa personer i närheten!
Jag kan så hur många kan/vill träffas 24/9 jag skriver in de i listan.
Jag kan ej torsdagar. Vill minnas att någon annan inte kunde mån och tis. Och de två yogatjejerna kan ju inte onsdgar. Vad sägs om att ta första träffen en vecka tidigare, dvs onsdagen innan yogatjejerna hinner börja:)? Så kanske vi kan lägga ev kommande träff på dagtid, vilket verkar passa andra bättre. Detta skulle innebära att vi ses osdagen den 24e kl 18 på samma plats. Passar detta datum?
Byta datum till onsdag 24/9 kl 18.00?
Fika lista:
Fika träff onsdagen den 1/10 kl 18.00 på gränby centrum, fågelsången!
Kommer:
Emma ( mammatillliam12 )
Klara (irissiri)
Fika lista:
Fika träff onsdagen den 24/9 kl 18.00 på gränby centrum, fågelsången!
Kommer:
Emma ( mammatillliam12 )
Klara (irissiri)
Carro (cherrykola) ev. med barn
Fika lista:
Fika träff onsdagen den 24/9 kl 18.00 på gränby centrum, fågelsången!
Kommer:
Emma ( mammatillliam12 )
Klara (irissiri)
Carro (cherrykola) ev. med barn
Anna (tussludd)
Jag ska försöka komma. Har en deadline på jobbet inom snar framtid och är sjukt trött när jag går hem. Men jag skulle gärna ta en fika! :)
Ska vi köra på det datum som flest kan eller? Då verkar det ju luta åt 24e.
Jag tänkte fråga en sak. Vid fredagens KUB daterade de om oss från v 12+2 till 13+0. Hur kan detta vara möjligt när vi är 100% säkra på såväl sista mensdag som ägglossning?
Täkte även fråga om det är någon mer som fått ökad hjärtfrekvens? Jag har inte bara ökad frekvens utan hör också det jäkla bultandet hela tiden.... Är dessutom lite verklighetsfrånkopplad, liksom avskärman, hängig, svårt fokusera blicken osv. Någon som haft liknande?
Jag tycker vi kör på fika/middag för den som vill på onsdag kl 18.00 på fågelsången..
Hoppas fler vill komma :)
Jag har samma som.. Kan ju prata mer om de på onsdag :) !
Ska vi köra på det datum som flest kan eller? Då verkar det ju luta åt 24e.
Jag tycker vi kör på fika/middag för den som vill på onsdag kl 18.00 på fågelsången..
Hoppas fler vill komma :)
Jag har samma som.. Kan ju prata mer om de på onsdag :) !
Jag kanske kan komma i morgon!
Linaslus: Vad innebär dagtid för dig? Jag brukar hämta min dotter på förskolan strax före tre. Om det är ok att ses med barn i släptåg skulle jag gärna fika en eftermiddag också!
Jag har anmält mig till Hjärtats vattengympa för gravida med start 17 nov. Bokas via Studieförbundet vuxenskolan. Vore ju om någon mer ville haka på!