• tattines

BF 2015 - Uppsala

Någon från Uppsala med BF 2015? :) Har en son som blev 2 år i juli och är nu gravid på nytt i vecka 14+0 efter ett tråkigt MF i december förra året. Skulle vara kul att följa personer i närheten!

• Svar på tråden BF 2015 - Uppsala
  • Linaslus

Å hade gärna velat komma å träffa er men min man hade massa på jobbet tyvärr!

• irissiri
    Vokalissan skrev 2014-09-23 17:27:11 följande:

Jag kanske kan komma imorn! Beror lite på dagsform här hemma och hur det går på kub.. Har ultraljud imorn och just nu tror jag att allt gått åt helvete! En knepig känsla jag har... Ja ja, får väl se imorn.

Dottern börjar bli förkyld men jag hoppas hon inte är för dålig för fsk imorn för då får jag gå på ultraljud utan maken och med mina misstankar hade jag helst inte velat vara där inne själv... 

Låter som jobbig oro. Hoppas all går fint och att vi ses i morn!
  • Mammatillliam12
    Linaslus skrev 2014-09-23 22:14:53 följande:

Å hade gärna velat komma å träffa er men min man hade massa på jobbet tyvärr!

Vad trist! Hoppas du kan komma nästa gång :)
  • Tussludd

Guldfiskminne! Vad hette du som skulle starta fb-gruppen? Bara så att jag kan pma mitt "namn" till dig. Om du kommer ihåg så blev det som du föreslog. ;)

Tack tjejer för en trevlig träff! :) hoppas att det blir snart igen.

• Vokalissan

Tack själva för dejten idag! Jättekul!

Å! Blir det en fb-grupp? Jättekul! Säg till vem som startar så skickar jag namn!

• Lipo

Ok. Jag behöver visst lägga till några medlemmar för att kunna starta gruppen. Så skicka PM till mig med namn på FB så lägger jag till er.

• cherrykola
    Lipo skrev 2014-09-25 08:52:35 följande:

Ok. Jag behöver visst lägga till några medlemmar för att kunna starta gruppen. Så skicka PM till mig med namn på FB så lägger jag till er.

Har skickat mitt namn i pm
    You're such a puppet on string. You don't get it!
Svar på tråden BF 2015 - Uppsala