• tattines

BF 2015 - Uppsala

Någon från Uppsala med BF 2015? :) Har en son som blev 2 år i juli och är nu gravid på nytt i vecka 14+0 efter ett tråkigt MF i december förra året. Skulle vara kul att följa personer i närheten!

• Svar på tråden BF 2015 - Uppsala
  • Linaslus

Är sidan på fb hemlig? Isf får du gärna lägga till mig Lina Carina Selsborg.

• semlan24

Har inte vart in här på ett tag, men vad bra med en Facebook grupp!! Jag vill gärna va med där :) ska skicka mitt namn i pm!

Lipo skrev 2014-09-25 08:52:35 följande:

Ok. Jag behöver visst lägga till några medlemmar för att kunna starta gruppen. Så skicka PM till mig med namn på FB så lägger jag till er.

• Mammatillliam12

Skicka ditt namn i meddelande till mig så ska jag lägga til dig :)

semlan24 skrev 2014-09-29 09:21:46 följande:

Har inte vart in här på ett tag, men vad bra med en Facebook grupp!! Jag vill gärna va med där :) ska skicka mitt namn i pm!

• Tullemo

Tror jag blivit vän med någon från den här gruppen?! :) Om inte så hoppas jag på att få vara med i fb-gruppen också :D 

• tattines

Är jättedålig på att skriva här men är gärna med i fb gruppen! Är lite mer aktiv där ^^ Hur kommer jag med?

• Lipo

Skicka ditt namn i pm till mig eller någon annan så får vi/ni bli vänner och så kan den personen lägga till dig i gruppen.

• Goositossan

Hej! Jag skulle också vilja vara med. Har kikat runt lite och tycker det är jättekul att den här tråden finns med Uppsalabor! Jag väntar första bebisen i slutet på april och är 23 år. Vill gärna vara med i fb gruppen om den e hemlig? Mvh Jennifer

• Tjolahoppis

Hej! Jag vill också gärna vara med här :) Jag är 32 och väntar andra barnet 3/4. Väntar dock helst med att gå med i fb-grupp till det är officiellt. Nån av er kan ju vara chefens fru eller kollegans sambo eller ha någon annan olämplig koppling (inte för att jag tror att de har nåt emot att jag ska ha barn, snarare tvärtom. Men inte riktigt på det viset jag hade tänkt berätta) Inte ens alla vänner vet än, men nån av dem vore ju jättehäftigt att stöta på här ;)

• Tussludd
    Tjolahoppis skrev 2014-10-06 14:22:54 följande:

Hej! Jag vill också gärna vara med här :) Jag är 32 och väntar andra barnet 3/4. Väntar dock helst med att gå med i fb-grupp till det är officiellt. Nån av er kan ju vara chefens fru eller kollegans sambo eller ha någon annan olämplig koppling (inte för att jag tror att de har nåt emot att jag ska ha barn, snarare tvärtom. Men inte riktigt på det viset jag hade tänkt berätta) Inte ens alla vänner vet än, men nån av dem vore ju jättehäftigt att stöta på här ;)

Välkommen!

Sedan vi startade FB-gruppen har tråden här dött lite grann. Du kan ju kolla på bf-listan om någon av oss verkar "misstänkt", om du vill komma med i FB-gruppen. Vi tänkte träffas lite senare denna vecka, så om du är intresserad av det kan du PM a så kan jag berätta när och var.
  • Tjolahoppis
    Tussludd skrev 2014-10-06 15:32:42 följande:
    Välkommen!

Sedan vi startade FB-gruppen har tråden här dött lite grann. Du kan ju kolla på bf-listan om någon av oss verkar "misstänkt", om du vill komma med i FB-gruppen. Vi tänkte träffas lite senare denna vecka, så om du är intresserad av det kan du PM a så kan jag berätta när och var.

Tack! Vad snäll du är :)

Planen är att berätta på jobbet i slutet av veckan, så efter det går jag gärna med i gruppen :) Jag PMar dig då. Det är fullt upp denna vecka med jobbresor och diverse andra aktiviteter, så jag hinner tyvärr inte ses denna vecka ändå. Men hoppas på att få haka på nästa gång!

Svar på tråden BF 2015 - Uppsala