• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • eagle87

Åh enligt ff har jag bf 25/5 om jag e gravid nu. Jag fyller 29 28/5 vore världens bästa födelsedagspresent....

• Nostalgity

Hejsan. Hur säkert är ett ul? Fick en tid nästa vecka på tisdag. Kan dom se vilket som ledde till vad, när det är ev 4 dagar emellan?

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • SecretlyMe

www.niomanader.se/ultraljud/

Vad det står där är att ul inte är hundraprocentigt och att de kan se ev befruktning med ett spann på 10 dagar. De mäter och ser på ett ungefär, men helt hundra är det inte.

Nostalgity skrev 2015-09-14 14:50:18 följande:

Hejsan. Hur säkert är ett ul? Fick en tid nästa vecka på tisdag. Kan dom se vilket som ledde till vad, när det är ev 4 dagar emellan?

• Nostalgity
    SecretlyMe skrev 2015-09-14 15:14:45 följande:

www.niomanader.se/ultraljud/

Vad det står där är att ul inte är hundraprocentigt och att de kan se ev befruktning med ett spann på 10 dagar. De mäter och ser på ett ungefär, men helt hundra är det inte.

Hon i telefon Sa att det beräknas exakt men kan diffa på högst 2-3 dagar. Tänkte se hur pass de är...
    Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • SecretlyMe
    Nostalgity skrev 2015-09-14 19:21:17 följande:

Hon i telefon Sa att det beräknas exakt men kan diffa på högst 2-3 dagar. Tänkte se hur pass de är...

Ja men dåså :) Lycka till!
  • Milie
    tillklaras skrev 2015-06-20 19:36:48 följande:

Hej och glad midsommar fina ni<3

Secretly Me, jag beklagar vad du behövt gå igenom:(

Caroline heiner, hur mår ni? Är ni kvar på neo?:)

Milie, är bebis här än?:)

Massa kramar till er alla!

När jag skrev sist (20:e juni) var jag på BF+2, hon kom några dagar senare, den 25:e. Hon är snart 12 veckor. Hur går det för dig?
  • Milie
    eagle87 skrev 2015-09-12 22:20:48 följande:

Åh enligt ff har jag bf 25/5 om jag e gravid nu. Jag fyller 29 28/5 vore världens bästa födelsedagspresent....

Jag håller tummarna!
  • SRMmamma87

Idag ska vi på första mötet för utredningen. Hoppas på ombokning av diverse tester tex. Vul och spolning, samt öppenhet från läkaren om vad vi kan göra tex. Hormoner.

Önska oss lycka till är ni snälla. <3 Uppdaterar när vi varit där.

• Lizzie09
    SRMmamma87 skrev 2015-09-16 11:03:55 följande:

Idag ska vi på första mötet för utredningen. Hoppas på ombokning av diverse tester tex. Vul och spolning, samt öppenhet från läkaren om vad vi kan göra tex. Hormoner.

Önska oss lycka till är ni snälla. <3 Uppdaterar när vi varit där.

Lycka till! <3
  • FruA78

SRMmamma håller tummarna för er idag! <3

På fredag är det dags för spolning för mig. Sista steget i utredningen sen så får vi äntligen svar.