BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Åh enligt ff har jag bf 25/5 om jag e gravid nu. Jag fyller 29 28/5 vore världens bästa födelsedagspresent....
Hejsan. Hur säkert är ett ul? Fick en tid nästa vecka på tisdag. Kan dom se vilket som ledde till vad, när det är ev 4 dagar emellan?
www.niomanader.se/ultraljud/
Vad det står där är att ul inte är hundraprocentigt och att de kan se ev befruktning med ett spann på 10 dagar. De mäter och ser på ett ungefär, men helt hundra är det inte.
Hejsan. Hur säkert är ett ul? Fick en tid nästa vecka på tisdag. Kan dom se vilket som ledde till vad, när det är ev 4 dagar emellan?
www.niomanader.se/ultraljud/
Vad det står där är att ul inte är hundraprocentigt och att de kan se ev befruktning med ett spann på 10 dagar. De mäter och ser på ett ungefär, men helt hundra är det inte.
Hon i telefon Sa att det beräknas exakt men kan diffa på högst 2-3 dagar. Tänkte se hur pass de är...
Hej och glad midsommar fina ni<3
Secretly Me, jag beklagar vad du behövt gå igenom:(
Caroline heiner, hur mår ni? Är ni kvar på neo?:)
Milie, är bebis här än?:)
Massa kramar till er alla!
Åh enligt ff har jag bf 25/5 om jag e gravid nu. Jag fyller 29 28/5 vore världens bästa födelsedagspresent....
Idag ska vi på första mötet för utredningen. Hoppas på ombokning av diverse tester tex. Vul och spolning, samt öppenhet från läkaren om vad vi kan göra tex. Hormoner.
Önska oss lycka till är ni snälla. <3 Uppdaterar när vi varit där.
Idag ska vi på första mötet för utredningen. Hoppas på ombokning av diverse tester tex. Vul och spolning, samt öppenhet från läkaren om vad vi kan göra tex. Hormoner.
Önska oss lycka till är ni snälla. <3 Uppdaterar när vi varit där.
SRMmamma håller tummarna för er idag! <3
På fredag är det dags för spolning för mig. Sista steget i utredningen sen så får vi äntligen svar.