BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
12 veckor:) Stort grattis till en liten människa!!
Jag är i v 31 med tvillingarna-en pojke och en flicka. Stor som ett hus och väldigt trött. De kommer med ks i början av november:)
När jag skrev sist (20:e juni) var jag på BF+2, hon kom några dagar senare, den 25:e. Hon är snart 12 veckor. Hur går det för dig?
Så jäkla mycket lycka till!! :)
Idag ska vi på första mötet för utredningen. Hoppas på ombokning av diverse tester tex. Vul och spolning, samt öppenhet från läkaren om vad vi kan göra tex. Hormoner.
Önska oss lycka till är ni snälla. <3 Uppdaterar när vi varit där.
Idag ska vi på första mötet för utredningen. Hoppas på ombokning av diverse tester tex. Vul och spolning, samt öppenhet från läkaren om vad vi kan göra tex. Hormoner.
Önska oss lycka till är ni snälla. <3 Uppdaterar när vi varit där.
Imorgon ska vi till KK. Känns väldigt skönt men jag misstänker att vi inte kommer få någon hjälp ännu. Därför har jag skippat blodproverna oxå. Jag väger 9kg över bmi-gränsen ännu trots att jag gått ner 7,5kg redan. Vi får se vad dom säger. :) Annars ger jag nog upp helt i det här med barn och lägger min energi och fokus på allt annat. Som relationen bla. Vi har pratat och samtalat mycket kring allting, men sanningen är ju att barn faktiskt inte står på kartan igen, riktigt än. Efter det som hände så är tilliten fruktansvärt tärd, vi behöver jobba på det.
Precis kommit hem från gyn. Gjorde VUL och prostata undersökning, samt fick svar på blodprover. Allt såg bra ut, förutom att mina progesteron-värden låg något lågt, samt att hon inte tyckte äggblåsorna var riktigt så stora som de borde på dag 12. Ska ta om blodprov för progesteron på dag 24 denna gången (eftersom jag tog på dag 21 förra gången och då räknar de med att man har ÄL dag 14, men jag har dag 17). Ser det bra ut, görs spolning. Ser det bra ut kommer vi hamna i IVF kön.
Med något låga världen så låg de på 21,7 tror jag. 30 och över är önskvärt, men har man ingen ägglossning alls kan de ligga på 5. Vi får se med nya blodproven.
Secretleyme: lycka till idag hos läkaren. Hoppas att ni kan få hjälp. Bra jobbat med viktnedgången.
Secretleyme: lycka till idag hos läkaren. Hoppas att ni kan få hjälp. Bra jobbat med viktnedgången.
Precis kommit hem från gyn. Gjorde VUL och prostata undersökning, samt fick svar på blodprover. Allt såg bra ut, förutom att mina progesteron-värden låg något lågt, samt att hon inte tyckte äggblåsorna var riktigt så stora som de borde på dag 12. Ska ta om blodprov för progesteron på dag 24 denna gången (eftersom jag tog på dag 21 förra gången och då räknar de med att man har ÄL dag 14, men jag har dag 17). Ser det bra ut, görs spolning. Ser det bra ut kommer vi hamna i IVF kön.
SRMmamma vad skönt att det såg bra ut. :)