• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • miamarina84
    knaappeen skrev 2015-09-19 16:43:07 följande:

Okej ja svårt o hålla räkningen tillslut. Vi är på 9e efter MA.

15e totalt så man börjar ge upp lite nu.

På onsdag är det vår tolfte försök som visar sig och på torsdag börjar vi vår utredning, vi har då första samtalet :)
  • SRMmamma87
    miamarina84 skrev 2015-09-19 19:56:17 följande:

Hur lång tid har detta tagit då?

Vi sökte hjälp när vi försökt ett år. Sedan tog det två månader att få ta blod/sperma prover och fem månader att få komma på första läkarmötet och få resultat på de proverna/vul och prostataundersökning. Vi är på försök 17 nu.
  • miamarina84
    SRMmamma87 skrev 2015-09-20 11:15:03 följande:

Vi sökte hjälp när vi försökt ett år. Sedan tog det två månader att få ta blod/sperma prover och fem månader att få komma på första läkarmötet och få resultat på de proverna/vul och prostataundersökning. Vi är på försök 17 nu.

Fem månader för att få svar på proverna och prostata undersökning, shit länge o vänta. Hoppas allt gick bra :) på torsdag har vi vårt första samtal efter ett års försökande.
  • Nostalgity

Hejsan tjejer. Har varit inne varje dag o håller koll på er, ni är så otroligt starka som kämpar för ett barn såhär lång tid.
    Detta barn kämpade vi för, tog totalt 18 försök tills det lyckades. Dock inga utredningar, tester etc.
    Ni kommer också lyckas! =) 
    Idag är dagen D, jag har ett VUL. Då får vi veta om vi får behålla det som gror lr om jag måste ta bort det. Jag är SÅ nervös! 5+5 idag om jag räknar från mensens första dag. Hoppas på att hon ger ett klokt svar bara!

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • SRMmamma87

[quote=75786330][quote-nick]Nostalgity skrev 2015-09-22 10:37:57 följande:[/quote-nick]Hejsan tjejer. Har varit inne varje dag o håller koll på er, ni är så otroligt starka som kämpar för ett barn såhär lång tid.

Detta barn kämpade vi för, tog totalt 18 försök tills det lyckades. Dock inga utredningar, tester etc.

Idag är dagen D, jag har ett VUL. Då får vi veta om vi får behålla det som gror lr om jag måste ta bort det. Jag är SÅ nervös! 5+5 idag om jag räknar från mensens första dag. Hoppas på att hon ger ett klokt svar bara!

[/

Hoppas så jäkla mycket för att ni får ett positivt svar och att ni kan behålla ert lilla frö! <3

• Nostalgity
    SRMmamma87 skrev 2015-09-22 10:59:59 följande:

[quote=75786330][quote-nick]Nostalgity skrev 2015-09-22 10:37:57 följande:[/quote-nick]Hejsan tjejer. Har varit inne varje dag o håller koll på er, ni är så otroligt starka som kämpar för ett barn såhär lång tid.

[/

Hoppas så jäkla mycket för att ni får ett positivt svar och att ni kan behålla ert lilla frö! <3

Hejsan. fick veckorna till 6+0 eller 6+2, vilket är vid 25e aug. Omöjligt att säga om det blev till vid medicinering eller inte, så vi valde att avsluta det.
  • SRMmamma87
    Nostalgity skrev 2015-09-22 15:14:28 följande:
    Hejsan. fick veckorna till 6+0 eller 6+2, vilket är vid 25e aug. Omöjligt att säga om det blev till vid medicinering eller inte, så vi valde att avsluta det.
    Åh vilket svårt beslut ni fått tagit, men det verkar som ni är överens om det och att det känns okej. Hoppas det tar sig snart igen <3
  • Lizzie09
    Åh nej vad jobbigt för er :( Stor kram!
  • SecretlyMe

Beklagar verkligen, vilket hemskt beslut att behöva ta :( Tänker på dig och sänder en varm styrkekram <3