BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Okej ja svårt o hålla räkningen tillslut. Vi är på 9e efter MA.
15e totalt så man börjar ge upp lite nu.
Hur lång tid har detta tagit då?
Vi sökte hjälp när vi försökt ett år. Sedan tog det två månader att få ta blod/sperma prover och fem månader att få komma på första läkarmötet och få resultat på de proverna/vul och prostataundersökning. Vi är på försök 17 nu.
Hejsan tjejer. Har varit inne varje dag o håller koll på er, ni är så otroligt starka som kämpar för ett barn såhär lång tid.
Detta barn kämpade vi för, tog totalt 18 försök tills det lyckades. Dock inga utredningar, tester etc.
Ni kommer också lyckas! =)
Idag är dagen D, jag har ett VUL. Då får vi veta om vi får behålla det som gror lr om jag måste ta bort det. Jag är SÅ nervös! 5+5 idag om jag räknar från mensens första dag. Hoppas på att hon ger ett klokt svar bara!
[quote=75786330][quote-nick]Nostalgity skrev 2015-09-22 10:37:57 följande:[/quote-nick]Hejsan tjejer. Har varit inne varje dag o håller koll på er, ni är så otroligt starka som kämpar för ett barn såhär lång tid.
Detta barn kämpade vi för, tog totalt 18 försök tills det lyckades. Dock inga utredningar, tester etc.
Idag är dagen D, jag har ett VUL. Då får vi veta om vi får behålla det som gror lr om jag måste ta bort det. Jag är SÅ nervös! 5+5 idag om jag räknar från mensens första dag. Hoppas på att hon ger ett klokt svar bara!
[/
Hoppas så jäkla mycket för att ni får ett positivt svar och att ni kan behålla ert lilla frö! <3
Oj blev lite konstigt där, men hoppas du förstod <3
[quote=75786330][quote-nick]Nostalgity skrev 2015-09-22 10:37:57 följande:[/quote-nick]Hejsan tjejer. Har varit inne varje dag o håller koll på er, ni är så otroligt starka som kämpar för ett barn såhär lång tid.
[/
Hoppas så jäkla mycket för att ni får ett positivt svar och att ni kan behålla ert lilla frö! <3
Hejsan. fick veckorna till 6+0 eller 6+2, vilket är vid 25e aug. Omöjligt att säga om det blev till vid medicinering eller inte, så vi valde att avsluta det.