BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Så jävla svårt att ta sig upp denna gång. Gud vad jag är ledsen O har gråtit
Så jävla svårt att ta sig upp denna gång. Gud vad jag är ledsen O har gråtit
Hur långt har ni kommit?
Haft första mötet, tagit prover och fått resultat. Ska ta om ett blodprov pga något lågt progrsteron. Gjort Vul, prostata koll. Ev spolning sedan vidare till ivf.
Jaha då var ÄL över för denna gång tror jag. ÄL enligt app 17e, dock ganska mkt känningar 18e så chansar på att ÄL var då. Vart på semester i Grekland 1 v o bara slappnat av o haft sex varje dag sedan 8e så hoppas verkligen det tar sig nu.
Vill ju klara det själv så vi slipper första besöket för utredning 22 okt! Har BIM 1 okt och hinner m ett försök till m BIM 24 okt. Åh denna längtan o jävliga kämpandet!
Jaha då var ÄL över för denna gång tror jag. ÄL enligt app 17e, dock ganska mkt känningar 18e så chansar på att ÄL var då. Vart på semester i Grekland 1 v o bara slappnat av o haft sex varje dag sedan 8e så hoppas verkligen det tar sig nu.
Vill ju klara det själv så vi slipper första besöket för utredning 22 okt! Har BIM 1 okt och hinner m ett försök till m BIM 24 okt. Åh denna längtan o jävliga kämpandet!
Då ligger vi rätt lika den här cykeln, jag hade ÄL den 15:e och har BIM den 29:e :) Håller tummarna hårt för oss båda!
Ja verkligen! :) Vi är på andra försöket efter ma, totalt är vi på 9:e försöket tror jag (börjar tappa räkningen). Vilket är ni på?
Haft första mötet, tagit prover och fått resultat. Ska ta om ett blodprov pga något lågt progrsteron. Gjort Vul, prostata koll. Ev spolning sedan vidare till ivf.