BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tack för de ödmjuka orden! Ja vi var eniga och vi tvivla inte en sekund på att de var det rätta att göra.
Vi ska börja försöka igen så fort detta är över. Och nu är det inga mediciner inblandat så nu är det inga orosmoment etc. detta tog 1,5 år ...så vi räknar med lika länge igen. Jag är ung fortf så vi hoppas ju såklart vi lyckas ganska snabbt ändå.
Hade precis börjat vant mig vid tröttheten och illamåendet haha
karln har planerat en hotellövernattning i en annan stad åt oss i helgen med spa och massage och andra lyxigheter, men vi lyckas inte få någon barnvakt så det ser ut som vi får strunta i de =/
Graviditetkollens ägglossningstest...är dom bra? Har nyss beställt 21 st, så nu jäklar ska jag ta reda på när min äl infaller!
Måste bara skriva av mig.. Fick reda på av mamma idag att min syster mans bror fru e gravid. Jag känner henne ganska bra O e glad för hennes skull. De som såra mig är både hon O min syster undanhållit de från mig i ett par månader för hon ville inte göra mig ledsen O strö salt i såren. Men de känns typ värre att höra de från ngn annan O veta att de ljugit. Jag O min syster har till O me pratat om henne flera ggr O jämför henne me mig O varje gång jag hittar ngt bli gravid tips vitamin etc har Jag visat de ändå har de inte sagt ngt. Såg även fram emot att få den första kusinen till min syster son, få ärva alla hans fina baby saker etc men de kommer ju inte hända nu :( massa tårar idag. Berätta till mamma hur jag kände O hon tyckte bara jag var en avundsjuk knäpp människa...
Måste bara skriva av mig.. Fick reda på av mamma idag att min syster mans bror fru e gravid. Jag känner henne ganska bra O e glad för hennes skull. De som såra mig är både hon O min syster undanhållit de från mig i ett par månader för hon ville inte göra mig ledsen O strö salt i såren. Men de känns typ värre att höra de från ngn annan O veta att de ljugit. Jag O min syster har till O me pratat om henne flera ggr O jämför henne me mig O varje gång jag hittar ngt bli gravid tips vitamin etc har Jag visat de ändå har de inte sagt ngt. Såg även fram emot att få den första kusinen till min syster son, få ärva alla hans fina baby saker etc men de kommer ju inte hända nu :( massa tårar idag. Berätta till mamma hur jag kände O hon tyckte bara jag var en avundsjuk knäpp människa...
Graviditetkollens ägglossningstest...är dom bra? Har nyss beställt 21 st, så nu jäklar ska jag ta reda på när min äl infaller!
Svårt att hitta hoppet längre. Känns som vi kommer behöva ivf. Har inte fått till det så mkt denna månaden, dock några gånger kring äl så chansen är inte noll. Känns som det är dags att ställa in sig på ännu en jul utan bebis
Svårt att hitta hoppet längre. Känns som vi kommer behöva ivf. Har inte fått till det så mkt denna månaden, dock några gånger kring äl så chansen är inte noll. Känns som det är dags att ställa in sig på ännu en jul utan bebis
Förstår va du menar... Mirakel sker, en graviditet e just ett mirakel men de svårt att tänka att de kommer ske naturligt när de inte tagit sig de andra månaderna...
Har du tagit om progestron provet? Ja ska be om att få mitt omtaget nästa vecka då jag tog äl stimulerande den cykel vi tog provet så mitt var ovanligt högt