BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Mitt värde för sköldkörteln har legat över 3 fram till månaden innan jag blev gravid då jag fick högre dos i sänkte värdet till 0.08 o huxflux så blev det en liten .
Vid mitt MA så var värdet på runt 5 så tror verkligen det var anledningen till att den lille inte ville stanna.
14 gången nu gjord, mensen snart över igen... Skit dagar har det varit nu när man inser att man snart försökt i 1,5 år. Blir så ledsen o kram till er som försökt längre. Omprov på min sköldkörtel sks göras på fredag då den låg på gränsen till normal. Hoppas det är ENDA felet....
Känner som dig Lizze det är en riktig skitdag idag. Vår hund som är 14 år är sjuk och vi får se om vi måste ta bort honom :( och nu fick jag värsta mensvärken redan på äl + 11 och jag som brukar få den på äl +15. Känns verkligen jättejobbigt om vi inte lyckas nu med hjälp. Vet inte hur jag ska orka med det här längre det börjar kännas mer och mer hopplöst vi ska lyckas. Ber om ursäkt för negativt inlägg.
Min mens dröjer också, ända gången få jag är 100% att jag inte är gravid och verkligen VILL att den kommer igång så vi får starta med Pergotime :-/
Enl min läkare kan man uppåt 5 som normalvärde? Jag hade 2.2 de sa han va bra? Om de är TSH vi pratar om?
Jag tänkte idag, att jag har en förpackning Pergotime (enkel kur) som jag inte kommer att använda.
I morgon är det inskrivning för kejsarsnitt och på måndag kejsarsnitt för våra tvillingar.
Jag vet mycket väl att man inte får sälja receptbelagda läkemedel, men jag tänkte att någon av er kanske har regelbundna ul vid äl och kan kolla så ni inte producerar för många ägg på Pergo.
Om någon av er vill ha dem så säg till, så skickar jag!
Ja menade vilken cykeldag efter aborten??
SRMmamma, har din mens kommit igång än? Jag kände mig säker på att min skulle komma inatt, men icke. Du har inte testat dig?
SRMmamma, har din mens kommit igång än? Jag kände mig säker på att min skulle komma inatt, men icke. Du har inte testat dig?