BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Är det en vanlig "husläkare"? Enligt fertilitetsläkare så är allt under 2 bra. Vanliga läkare säger att 2-3 är bra. Min läkare ringde o sa att der var lågt o att jag skulle ändra dosen, berättade att jag var gravid då sa han helt plötsligt :Ja men ojdå då kan du ligga kvar på denna dos och komma tillbaka i slutet av 1a trimestern och kolla då den går upp ibland.
Försöker bli gravid
Nej, det var direkt efter en op i livmodern jag blev gravid. Jag hann aldrig börja med dem, men hade köpt ut dosen redan.
Om du vill ha dem är de dina!
Gud va tiden går fort :))
Tog du pergotime när du blev gravid me tvillingarna??
Nej, det var direkt efter en op i livmodern jag blev gravid. Jag hann aldrig börja med dem, men hade köpt ut dosen redan.
Om du vill ha dem är de dina!
Ingen mens och negativt graviditetstest. Blir så leeeess...
Brukar du vanligtvis ha äl på dag 13?
Hade hcg 117 igår, dom sa att det tyder på graviditet. Allt mellan 19-7340 i hcg är normalt för å va i veckan som jag KAN vara i. Men varför har jag så mycket hcg och det stigit från i onsdags tills i förrgår, om hon bara ser graviditetsrester? Tomt i äggledarna också.
Tog ett till blodprov idag, ska tillbaka imorgon och får då veta vad hon kommit fram till.
Hade hcg 117 igår, dom sa att det tyder på graviditet. Allt mellan 19-7340 i hcg är normalt för å va i veckan som jag KAN vara i. Men varför har jag så mycket hcg och det stigit från i onsdags tills i förrgår, om hon bara ser graviditetsrester? Tomt i äggledarna också.
Tog ett till blodprov idag, ska tillbaka imorgon och får då veta vad hon kommit fram till.