BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jag hade äl i fredags och har helt klart molvärk nu, brukar aldrig ha det annars. Är ju såklart alldeles förtidigt men hoppas såklart på att värken beror på att ngt håller på att fästa (hmm..). Har BIM den 11/9 och kommer antagligen börja testa i helgen, eftersom jag är testnarkoman och helt enkelt inte kan låta bli.
[/
[quote=73920876][quote-nick]Bebben84 skrev 2014-09-03 10:25:13 följande:[/quote-nick]
Jag har tyvärr allt det där innan mens...men självklart kan du vara gravid för det! :)
Jag hade äl i fredags och har helt klart molvärk nu, brukar aldrig ha det annars. Är ju såklart alldeles förtidigt men hoppas såklart på att värken beror på att ngt håller på att fästa (hmm..).
Har BIM den 11/9 och kommer antagligen börja testa i helgen, eftersom jag är testnarkoman och helt enkelt inte kan låta bli. ![]()
Okej. Egentligen skulle jag behöva veta innan måndag, för gravida får inte vistas underjord. Men man kanske kan få något annat än en akuttid?
Ja, fast jag tycker att det mesta får man ta med en nypa salt. Goda råd i all ära. Men alla är vi ju olika.
Men det låter klokt att låta inställningen vara kvar på 28 dagar.
Jag hade gått över tiden 2 veckor då, utan särskilda symptom och bara negativa test, så trodde annat var fel då. Dessutom var jag bara 21 och hade inte fl då som kunde hjälpa mig ;)
Jag har massor av stickor, inte bra
Skall försöka hålla mig så länge som det går, men denna tiden mellan äl och eventuell mens/bebis är ju sååå spännande
Känner definitivt ngt som jag inte brukar ha men har varit förkyld osv och tror kroppen är i olag. Fast hoppas får man ju alltid, hihi
Okej. Egentligen skulle jag behöva veta innan måndag, för gravida får inte vistas underjord. Men man kanske kan få något annat än en akuttid?
Ja, fast jag tycker att det mesta får man ta med en nypa salt. Goda råd i all ära. Men alla är vi ju olika.
Men det låter klokt att låta inställningen vara kvar på 28 dagar.
Jag har massor av stickor, inte bra
Skall försöka hålla mig så länge som det går, men denna tiden mellan äl och eventuell mens/bebis är ju sååå spännande
Känner definitivt ngt som jag inte brukar ha men har varit förkyld osv och tror kroppen är i olag. Fast hoppas får man ju alltid, hihi ![]()
Fast samtidigt kanske man bör boka lite i förväg tänker jag?? I värsta fall kan man ju avboka så att någon bättre behövande får tiden. Kan tänka mig att telefontiderna är usla under helgen. Vi åker dessutom bort på fredag vid 16. Hmmmm.
Ta ett test i helgen igen och se vad den visar först då :)
Nu är ältestet svagare igen även om det aldrig va starkare än kontrollstrecket. Betyder det att ägget släppt nu då? Hade äl flytning en liten sådan några dagar innan strecket va lika starkt. Men är inte de konstigt?? 
har tagit äl stickor igår och idag (dag 10 och 11) Det är negativt direkt. Men när de har torkat kan jag se svaga streck. Men då är de inte tillförlitliga va? Har enligt ff antagligen äl den 8de alltså om femdagar så det borde ju inte vara positivt än...
Oj. Nu ilade fogarna vid ena ljumsken !
Haha känner efter hela tiden :)