BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Den tanken har faktiskt börjat överge mig lite smått.. Känningar är lite uppsvälld & plufsig.
Hade lite stickningar för ett par dagar sedan i magen/livmodern. Morgontrött. (Kliver annars upp automatiskt 04.15).
Nå säker blir man väl inte förarens det är bekräftat. :) Tänkte testa fram tills jag får ett resultat av något slag.
Okej, jag tänkte mest bara checka lite, funderade bara att om denna cykel blir, låt oss säga 38 dagar, hur man gör med räknandet.
Ingen som kan ge råd om hur jag ska
räkna? Tog ännu ett negativt test idag. (Bim +4)
Tog ett nytt test idag, negativt... Skulle haft mensen senast igår, men men väntar tills helgen om inte mensen dyker upp...
Nå säker blir man väl inte förarens det är bekräftat. :) Tänkte testa fram tills jag får ett resultat av något slag.
Okej, jag tänkte mest bara checka lite, funderade bara att om denna cykel blir, låt oss säga 38 dagar, hur man gör med räknandet.
Jag hade positiva ägglossningstester den 15 & 16 augusti. Den 17:e var det väldigt svagt streck. Så jag är relativt säker på att jag hade ägglossning eftersom jag kände av starka symptom den 15 & 16 också.
Ska jag ändå räkna på 28 dagar?
Där kom hon..tant röd..
Hej tjejer!
Jag håller på att bli tokig. Denna gången känns det verkligen som att jag är gravid. BIM 10/9. Men är rädd att hjärnan spelar ett spratt, igen....
Hur tidig tycker ni man kan testa? Erfarenhet?
Tycker brösten känns större än vanligt, varit öm o bröstvårtorna, vilket jag aldrig varit tidigare.. Men nu är de inte ömma längre...
Haft lite molvärk... Inte haft tidigare...
Magen är konstig....
Någon som känner igen sig? Tips när jag kan börja testa?
Kram
Alltså den här vänta , huuuga! Men det är väl bara att vänta och låta tiden utvisa svaret. Bokade du tid för blodprovet?
Jag testade i vecka 4+ någon dag. Men fick neg. Väntade en vecka till och gick då till Vc där dom tog blodprov som visade gravid :)
Kommer du ihåg när du plussade då?
Hoppas det går bra för er. :)
Ge inte upp! När jag blev gravid med min pojk-10 så hade jag "mensvärk" ca.1v innan BIM och små stick/hugg några dgr efter ÄL + uppsvälld som startade någon dag innan BIM.
Här går en annan hemma och väntar in ÄL. (har 29-32dgrs cykel så seeg väntan) Kommer förmodligen runt helgen/början av nästa vecka. Så typiskt bara att det inte är denna vecka då jag har ledig vecka. Nästa vecka jobbar jag mån+tis natt och fre-sön natt och vi har svårt att få till sex innan/efter min jobbnatt pga att barnen har läggdags/är vakna.
Får hoppas ÄL kommer lämpligt. Har clearblue ÄL-tester som jag ska starta med imorgon.