• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Bebben84
    Neiti75 skrev 2014-09-03 11:30:40 följande:

Fast samtidigt kanske man bör boka lite i förväg tänker jag?? I värsta fall kan man ju avboka så att någon bättre behövande får tiden. Kan tänka mig att telefontiderna är usla under helgen. Vi åker dessutom bort på fredag vid 16. Hmmmm.

Ring och prata med sköterska på Vc så du hinner få en tid innan :)
  • Missyk

Kontrollstrcket skall vara lika eller starkare än teststrecket för att det ska vara pos på ältest!

• Bebben84
    blackpeach skrev 2014-09-03 11:40:45 följande:

har tagit äl stickor igår och idag (dag 10 och 11) Det är negativt direkt. Men när de har torkat kan jag se svaga streck. Men då är de inte tillförlitliga va? Har enligt ff antagligen äl den 8de alltså om femdagar så det borde ju inte vara positivt än...

Efter 10 min ska man inte läsa av dom just för att det kan visa fel
  • Lizzie09
    Bebben84 skrev 2014-09-03 11:09:02 följande:
    Kul! Vi har samma BIM! Jag tänkte testa första gången på måndag.

Har inte molvärk utan en helt annan konstig känsla. Haft det sedan ÄL+3. Har bara 3 stickor hemma så vill inte slösa bort dom för tidigt :D.
    Kul, jag har också BIM 11/9 :) Har ömma bröstvårtor och inbland ilningar i livmodern. Såg en film på lektionen idag (läser till undersköterska) om precis hur det går till när ett ägg blir befruktat och barnets utveckling i magen. Otroligt häftigt och spännande! Det gör ju att man längtar ännu mer!
  • Lizzie09
    Lizzie09 skrev 2014-09-03 12:37:59 följande:
    Kul, jag har också BIM 11/9 :) Har ömma bröstvårtor och inbland ilningar i livmodern. Såg en film på lektionen idag (läser till undersköterska) om precis hur det går till när ett ägg blir befruktat och barnets utveckling i magen. Otroligt häftigt och spännande! Det gör ju att man längtar ännu mer!
    Kan också lägga till att jag har fått mycket vita, krämiga flytningar. Hoppashoppashoppas!
  • blackpeach
    Bebben84 skrev 2014-09-03 11:48:50 följande:
    Efter 10 min ska man inte läsa av dom just för att det kan visa fel
    Tack! Då vet jag. Får se i dagarna vad som händer då. :)

• fruannie

Bim och varken mens eller plus. Gahhh så irriterande. Kan man inte bara få det konstaterat att de inte tog sig, Hoppas mensen kommer idag så jag får bryta ihop o komma igen. Hatar detta. Var ju därför jag väntade till bim för att de inte skulle bli så här.

• Fjällsippa
    fruannie skrev 2014-09-03 12:46:53 följande:

Bim och varken mens eller plus. Gahhh så irriterande. Kan man inte bara få det konstaterat att de inte tog sig, Hoppas mensen kommer idag så jag får bryta ihop o komma igen. Hatar detta. Var ju därför jag väntade till bim för att de inte skulle bli så här.

Jag har också BIM idag, men ingen mens. Den brukar komma på morgonen så antagligen är den bara lite sen, den kommer nog i morgon. Min temp har sjunkit och legat precis över medellinjen tre dagar i rad nu, så jag har ingenting att hoppas på. Känner precis som du, vill bara att mensen ska komma så man får bryta ihop och komma igen!
  • dahlia92

Försöker lägga in bild men det funkar inte. :( Men hoppas att jag kan få lite hjälp ändå.

Är glad att jag började testa med äl-stickor igår för idag är det redan positivt. Även om appen i mobilen säger att jag ska ha äl i helgen. Bättre ju mindre jag behöver vänta så spelar ingen roll direkt.

Men om jag nu fick positivt idag, är äl+1 imorn då eller på fredag? Eller hur ska jag räkna? Och när blir mitt nya bim? Appen säger den 22a men det borde bli 17-18e nånting kanske?? Någon som har bättre koll får gärna hjälpa till hur jag ska räkna. :)

Svar på tråden BIM September 2014