BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Fast samtidigt kanske man bör boka lite i förväg tänker jag?? I värsta fall kan man ju avboka så att någon bättre behövande får tiden. Kan tänka mig att telefontiderna är usla under helgen. Vi åker dessutom bort på fredag vid 16. Hmmmm.
Kontrollstrcket skall vara lika eller starkare än teststrecket för att det ska vara pos på ältest!
har tagit äl stickor igår och idag (dag 10 och 11) Det är negativt direkt. Men när de har torkat kan jag se svaga streck. Men då är de inte tillförlitliga va? Har enligt ff antagligen äl den 8de alltså om femdagar så det borde ju inte vara positivt än...
Tvärt om såklart!!:)
Bim och varken mens eller plus. Gahhh så irriterande. Kan man inte bara få det konstaterat att de inte tog sig, Hoppas mensen kommer idag så jag får bryta ihop o komma igen. Hatar detta. Var ju därför jag väntade till bim för att de inte skulle bli så här.
Bim och varken mens eller plus. Gahhh så irriterande. Kan man inte bara få det konstaterat att de inte tog sig, Hoppas mensen kommer idag så jag får bryta ihop o komma igen. Hatar detta. Var ju därför jag väntade till bim för att de inte skulle bli så här.
Försöker lägga in bild men det funkar inte. :( Men hoppas att jag kan få lite hjälp ändå.
Är glad att jag började testa med äl-stickor igår för idag är det redan positivt. Även om appen i mobilen säger att jag ska ha äl i helgen. Bättre ju mindre jag behöver vänta så spelar ingen roll direkt.
Men om jag nu fick positivt idag, är äl+1 imorn då eller på fredag? Eller hur ska jag räkna? Och när blir mitt nya bim? Appen säger den 22a men det borde bli 17-18e nånting kanske?? Någon som har bättre koll får gärna hjälpa till hur jag ska räkna. :)