• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Hummingbirden
    Pyret 85 skrev 2014-09-06 17:31:30 följande:

Absolut plus! Ett stort grattis!

Tack så mycket
    fantasifull skrev 2014-09-06 19:58:11 följande:

Tycker d ser ut som ett plus, så här såg mitt ut på BIM -5! Grattis!!!

Tack snälla!

När plussade du? Symtom?
    Gummsan skrev 2014-09-06 19:49:59 följande:

Grattis!!

Tack

[quote=73941979][quote-nick]Wintersagah skrev 2014-09-06 17:36:37 följande:[/quote-nick]Hummingbirden: Stort grattis till plusset!!! :D

Tack snälla!
  • fruannie

Detta är inte snällt!! sa ju att jag fick mens förrut. Plugga igen med en tampong vid kl 16, den fruktansvärda mensvärken satte aldrig igång och när jag skulle byta tampong vid 20 var den torr bara en liten blodig slajmsträng typ.

Deppade lite när mensen kom först och kände där efter ett par timmar att det fick va nog deppat och började tänka framåt till nästa gång igen.

Men nuuu då!! Ska jag börja få förhoppningar igen??? Jag blir tokig på min kropp, alla dessa falska förhoppningar.

Att det vart precis lika dant när jag väntade sonen gör ju inte saken bättre. Trodde att jag fick mens bim+2 plugga igen och 5 timmar senare var tampongen torr.

Pratade med mannen som försökte peppa upp mig. Och vi kom fram till att har inte mensen kommit igång på onsdag bim+7 blir det ett test och innan dess ser jag mig själv som ogravid.

• fantasifull
    Hummingbirden skrev 2014-09-06 21:14:08 följande:
    Tack så mycket smile1.gif
    fantasifull skrev 2014-09-06 19:58:11 följande:

Tycker d ser ut som ett plus, så här såg mitt ut på BIM -5! Grattis!!!

Tack snälla!

När plussade du? Symtom?Tack smile1.gif

[quote=73941979][quote-nick]Wintersagah skrev 2014-09-06 17:36:37 följande:[/quote-nick]Hummingbirden: Stort grattis till plusset!!! :D

Tack snälla!
    Garanterat plus! Ser ju lika ut som mitt. Hade det inte varit skulle man inte sett något alls ju! :) Jag plussade i måndags, idag är jag BIM +1 önskar tiden kunde gå lite fortare :)
  • Pyret 85

Det hugger i magen runt äggstockarna idag. Och de genomskinliga flytningarna har fortsatt men inte så stora. Hmm

• Glädje

Nån som provat "hemma gjort" gravtest? Fastnade på youtube igår och tydligen om man blandar urin med (bleach)-klorin och det blir ett vitt skumm, så reagerar klorinet på HCG... Är man inte gravid ska inget hända, kanske att det fräser lite bara...

Jag fick ett vitt skumm....

Sen är det ju verkligen inte vetenskapligt säkert, men väldigt många i USA använder sig av detta...

Ska köpa ett test efter jobbet ikväll, bim+3

• lnzmra

Testa negativt imorse på bim-2 så nu väntar jag bara på mensen och hoppas på nästa månad!

• fantasifull
    Stokke skrev 2014-09-07 06:14:20 följande:

Jag får lämna tråden och hoppas på oktober i stället :(

Lycka till!
  • Bebben84
    Stokke skrev 2014-09-07 06:14:20 följande:

Jag får lämna tråden och hoppas på oktober i stället :(

Tråkigt :(. Men vi ses kanske där :)
Svar på tråden BIM September 2014