BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tog ett test i morse som negativt, fanns inte en tillstymmelse av ett plus. Faan. Bara att invänta mensen. Jag bryter ihop snart.
Negativt idag, bim-3.
Har inte ett endaste symptom heller så är inte förvånad. :( varje gång det där strecket lyser med sin frånvaro känns det som man förlorat ett världskrig
Här kom mensen, så är ute ur leken denna månaden också =(
Jävla spottings som förstör allt, får dom på dag 8-9 efter äl och de är blandat rött och brunt blod. Vet inte vf jag har dom eller vad jag ska göra för att de ska försvinna. De började bara sådär för mer än ett år sen i samband med att jag fick smärtsamma ägglossningar =/
Någon som känner igen detta av er här?
Köpte ett nyss sorts test igår, "YesNo" på apoteket, men det va askasst! En teststicka innuti ett lila euti som man skulle se strecket genom en liten lila ruta...
Iaf, är på BIM+ och det borde ju säkert vara starkare om det är ett riktigt plus, men ingen mens än och mycket vita vattniga flytningar än.. så lite hopp... kommer nog köpa ett test till idag, tror jag köper ett från doc morris, dom känns enkla att tyda.. litar inte på clearblue längre, rena skiten!
Det luriga är, att jag doppade testet i urin, och behållaren som testet va i blev helt överfyllt med urin som inte rann ur, så hela teststickan blev översvämmad av urin när jag la den plant, så antingen blev det för svagt för att jag hade för mycket urin eller så ja.... är det negativt...
Det syns i alla ljus, dock bäst om man lyser bakom/igenom det..
Min sambo såg inget, han trodde det var uppsugningslinjen som gick att se när jag höll upp den mot fönstret..

Tog ett test nu på morgonen och inom 3min (CB)så anade jag ett svagt, svagt streck men tror nog jag såg i syne. Sparade testet för att se om strecket syntes bättre när det torkat men nu var det borta efter ett par timmar. Är på BIM-3 och ÄL+11 så det är väll bara att vänta. Trodde nästan det skulle vara ett plus, har mått så otroligt dåligt senaste dagarna och varit trött och matt. Men får nog ta ett HB på jobbet och kolla läget. Men fy vad besviken jag blev!
Glädje: Det där ser hoppfullt ut tycker jag!
Glädje: Det där ser hoppfullt ut tycker jag!
Tog test imorse...NEGATIVT!
Jag blir så ledsen...
Mitt barn, OM du en dag kommer till mig, ska vi älska dig så det räcker och blir över, för alltid!
Jag blir så ledsen när vissa får 2,3,4,5> barn utan att blinka....
Och vissa av oss inte ens kan få ett
Idag är en ledsen dag!