• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • kasovi
    Gummsan skrev 2014-09-05 20:32:57 följande:

Absolut inte. Är sällan man får svar bara om man frågar något eller så tyvärr

Oj, förlåt! Så svårt att misstolka över internet du vet... Du skrev strax efter att jag sa att "ni har nog missat mig" så jag trodde det var riktat mot mitt inlägg ;)

Om jag vore du skulle jag nog vänta tills kanske bim -4 :)
    FiiaN skrev 2014-09-05 20:32:33 följande:

Gillar inte alls den där mensvärk-känslan :/ Inga ömma bröst eller annat som tyder på att man är gravid...

Ne men precis! Skulle vara lite enklare då! :)

Den är nästan deprimerande läskig tycker jag. Hoppet får sig en lätt smäll varje gång det sticker till! Verkar som att vi har ungefär lika...

Nu ska jag skalla kudden och "kissa på pinnen " det första jag gör imorgon! :)

Godnatt alla!
  • kasovi

Gummsan: Jag menar såklart att det är LÄTT att misstolka.

TRÖTT alltså, haha. Nattinatt!

• ÄlskarMina

Ingen glad gubbe idag heller. Är på cykeldag 15 idag så är kanske tidig..men vi kör på sex ikväll iaf. Det är ju fredag och allt. mannen är beredd att ta ett par dagars intensivt sexande. Vill man ha barn så får man dra sitt strå till stacken liksom.haha! Annars är vi såna som brukar orka med ca 1g/v.

·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10*.¸¸.·*¨`·
  • heyorange
    Vickylee skrev 2014-09-05 08:47:49 följande:
    Spännande, lycka till!! Vi har samma bim du och jag :) fast min äl är nog på söndag tror jag. Brukar variera från cykeldag 12-15 och idag är det dag 12. Myste igår men i helgen är jag bortrest från mannen så nästa tillfälle blir på söndag...hoppas det ändå kan ta sig!
    Ja det får vi hoppas :)

Känner jättemycket i vänster sida! Måste vara något annat, gör nästan ont!

Men hoppas att vi får till det ikväll även om man är lite förkyld och hängig... :)
  • Bebben84
    1StoltMamma skrev 2014-09-05 21:17:59 följande:

Ni som precis haft äl, hur känner ni er? Jag känner mig helt uppblåst och kommer molande värk från och till

Jag har bara en träningsvärkskänsls i tjejmagen och lite ner mot ljumskarna. Annars mår jag oförskämt bra. Lite uppblåst känner jag mig också. Men annars ovanligt pigg :)
  • Mla
    Gummsan skrev 2014-09-05 12:00:48 följande:

Ni som är test galningar som mig. När hade ni börjat testa om ni hade äl typ i måndags?

Jag hade oxå i måndags och funderar med på när man får börja testa! ????
  • Milie

Jag tänkte som ta det rätt lugnt den här cykeln, ungefär som förra. Jag har inte letat symtom och inte ens reagerat direkt på sekunden som något inträffat. Det som hänt idag är att jag varit på gränsen att skämma ut mig fullständigt samt att det högg till i ena bröstet och fortsatte göra ont typ en minut..sen försvann det tyvärr. Lite kul att man önskar sig smärta.

Anyhew. Gällande skämma ut mig. Jag sitter vid köksbordet med min sambo och min svåger. Sambon avbröt mig en gång och jag blir så fruktansvärt arg så jag säger "Nu får du fan ge dig." och smäller ner mitt glas i bordet. Det blev en kortare pinsamt tystnad och jag kände att jag var tvungen att gå på toa. Gick en sväng och lugnade ned mig. Insåg hur astronomisk min överreaktion var. Hah. Blev lite rädd för mig själv.

• Lizzie09

Har sedan 2 dagar tillbaka mått illa morgon och kväll som har ökat i styrka för varje dag som gått, haft huvudvärk till och från samt fått mycket flytningar och har humörsvängningar. Brukar aldrig ha något av dessa så jag håller tummarna för att det kan ha tagit sig! :) Om nu inte kroppen spelar mig ett rejält spratt, vilket inte skulle förvåna mig heller ;)

• Bebben84
    Lizzie09 skrev 2014-09-05 23:27:20 följande:

Har sedan 2 dagar tillbaka mått illa morgon och kväll som har ökat i styrka för varje dag som gått, haft huvudvärk till och från samt fått mycket flytningar och har humörsvängningar. Brukar aldrig ha något av dessa så jag håller tummarna för att det kan ha tagit sig! :) Om nu inte kroppen spelar mig ett rejält spratt, vilket inte skulle förvåna mig heller ;)

Wow! Låter väldigt lovande :). Vi har samma BIM minns jag :). När har du tänkt testa? Jag tänker ta ett test måndag morgon när vi är på ÄL+10. Känner inga symptom alls förutom en skum känsla i tjejmagen. Typ som träningsvärk som stramar nedåt mot ljumskarna. Men annars mår jag toppen! Är gladare än vanligt och piggare än vanligt :). Jag har haft det så jäkla jobbigt föregående cyklar så jag njuter just nu oavsett resultat på Stickan :)
Svar på tråden BIM September 2014