BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Absolut inte. Är sällan man får svar bara om man frågar något eller så tyvärr
Gillar inte alls den där mensvärk-känslan :/ Inga ömma bröst eller annat som tyder på att man är gravid...
Ne men precis! Skulle vara lite enklare då! :)
Gummsan: Jag menar såklart att det är LÄTT att misstolka.
TRÖTT alltså, haha. Nattinatt!
Ingen glad gubbe idag heller. Är på cykeldag 15 idag så är kanske tidig..men vi kör på sex ikväll iaf. Det är ju fredag och allt.
mannen är beredd att ta ett par dagars intensivt sexande. Vill man ha barn så får man dra sitt strå till stacken liksom.haha! Annars är vi såna som brukar orka med ca 1g/v.
Ni som precis haft äl, hur känner ni er? Jag känner mig helt uppblåst och kommer molande värk från och till
Ni som är test galningar som mig. När hade ni börjat testa om ni hade äl typ i måndags?
Jag tänkte som ta det rätt lugnt den här cykeln, ungefär som förra. Jag har inte letat symtom och inte ens reagerat direkt på sekunden som något inträffat. Det som hänt idag är att jag varit på gränsen att skämma ut mig fullständigt samt att det högg till i ena bröstet och fortsatte göra ont typ en minut..sen försvann det tyvärr. Lite kul att man önskar sig smärta.
Anyhew. Gällande skämma ut mig. Jag sitter vid köksbordet med min sambo och min svåger. Sambon avbröt mig en gång och jag blir så fruktansvärt arg så jag säger "Nu får du fan ge dig." och smäller ner mitt glas i bordet. Det blev en kortare pinsamt tystnad och jag kände att jag var tvungen att gå på toa. Gick en sväng och lugnade ned mig. Insåg hur astronomisk min överreaktion var. Hah. Blev lite rädd för mig själv.
Spännande att följa alla. Jag har inte bim förrän 27/9. Tiden kryyyper fram;)
Har sedan 2 dagar tillbaka mått illa morgon och kväll som har ökat i styrka för varje dag som gått, haft huvudvärk till och från samt fått mycket flytningar och har humörsvängningar. Brukar aldrig ha något av dessa så jag håller tummarna för att det kan ha tagit sig! :) Om nu inte kroppen spelar mig ett rejält spratt, vilket inte skulle förvåna mig heller ;)
Har sedan 2 dagar tillbaka mått illa morgon och kväll som har ökat i styrka för varje dag som gått, haft huvudvärk till och från samt fått mycket flytningar och har humörsvängningar. Brukar aldrig ha något av dessa så jag håller tummarna för att det kan ha tagit sig! :) Om nu inte kroppen spelar mig ett rejält spratt, vilket inte skulle förvåna mig heller ;)