BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
ÄL+9 idag. Hur mår ni som ligger ungefär lika till?
Jag är väldigt säker på att det inte tagit sig denna månad. Mår så oförskämt bra, ovanligt pigg och energisk och inget PMS. Det enda jag känner är ilningar eller mer träningsvärk i tjejmagen, men inte i någon större styrka. Men det känns ok att det antagligen inte tagit sig för det är fantastiskt att slippa PMS och må skit ;)
Nån som provat "hemma gjort" gravtest? Fastnade på youtube igår och tydligen om man blandar urin med (bleach)-klorin och det blir ett vitt skumm, så reagerar klorinet på HCG... Är man inte gravid ska inget hända, kanske att det fräser lite bara...
Jag fick ett vitt skumm....
Sen är det ju verkligen inte vetenskapligt säkert, men väldigt många i USA använder sig av detta...
Ska köpa ett test efter jobbet ikväll, bim+3
Men då är du kanske gravid istället? Om du brukar ha pms. Jag tror jag mådde bättre i humöret innan bim när jag var gravid förra hösten.
Jag är väldigt säker på att det inte tagit sig denna månad. Mår så oförskämt bra, ovanligt pigg och energisk och inget PMS. Det enda jag känner är ilningar eller mer träningsvärk i tjejmagen, men inte i någon större styrka. Men det känns ok att det antagligen inte tagit sig för det är fantastiskt att slippa PMS och må skit ;)
Lämnar här, mensen kom i natt som jag trodde i går redan :(
Testa negativt imorse på bim-2 så nu väntar jag bara på mensen och hoppas på nästa månad!
Lämnar här, mensen kom i natt som jag trodde i går redan :(
Himla trist.... ![]()
Jag får lämna tråden och hoppas på oktober i stället :(
Grattis Hummingbirden! :)