BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Tog ett test i morse som negativt, fanns inte en tillstymmelse av ett plus. Faan. Bara att invänta mensen. Jag bryter ihop snart.
Jag har skrivit en del det sista ang min ägglossning som inte ville komma enligt äl testerna. Jag började testa på dag 10 till idag och alla negativt. Nu är testerna slut. Läst massor om detta och kom precis på att första gången jag började med lchf ändrades min menscykel. Har haft en paus i sommar med lchf och började för två veckor sen igen. Läste att många som äter lchf förbättrar sina chanser att bli gravida och att många fick tidigare äl. Så chansen finns att jag hade äl ändå fast mycket tidigare än vanligt. Den kanske var dagen innan jag började testa dvs dag 9. Hoppas hoppas verkligen det för då hade vi sex. Någon här inne som äter lchf/lowcarb/gi och märker någon skillnad på cykeln/äl?
Genomskinliga flytningar igen nu på morgonen. Hade ju likadant igår men dom avtog under dagen så jag litar inte på detta längre. Men vi har sex ca varannan dag för att vara säkra på att inte missa.
Jag har skrivit en del det sista ang min ägglossning som inte ville komma enligt äl testerna. Jag började testa på dag 10 till idag och alla negativt. Nu är testerna slut. Läst massor om detta och kom precis på att första gången jag började med lchf ändrades min menscykel. Har haft en paus i sommar med lchf och började för två veckor sen igen. Läste att många som äter lchf förbättrar sina chanser att bli gravida och att många fick tidigare äl. Så chansen finns att jag hade äl ändå fast mycket tidigare än vanligt. Den kanske var dagen innan jag började testa dvs dag 9. Hoppas hoppas verkligen det för då hade vi sex. Någon här inne som äter lchf/lowcarb/gi och märker någon skillnad på cykeln/äl?
Det där låter som mig och min sambo. När jag testade positivt med min dotter, vände och vred min sambo på testet i solljuset och tyckte strecket var på tok för tunt först men gravid det var jag;)
Tycker också ditt test ser hoppfullt ut! Lycka till!
Ja jag tyckte det, men min sambos skepsis fick mig å känna mig rätt fånig, har tycker liksom att det ska vara en streck utan tvekan och jag ser både spöken o inbillningsstreck... men vi får se..
Jag är på bim -3 idag och hade igår en flytning som var ljusbrun/ljusrosa aktie och idag hade jag flytningar som va ljusbruna va helt säker att mensen va på gång sa till sambon att mensen kommer komma nu.
Va kan det vara för flytningar? Vad brukar man ha om man är gravid/inte gravid? Finns det någon "typisk flytning"?