BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jag tycker om att snoka haha. En av mina ex väntar ju barn nu men sin nya bla. Mindre kul dock när vissa lyckas direkt men allt handlar faktiskt om tur. När vi gjort allt vi kunnat så är allt upp till spermierna att de klarar och hinner till det ägg vi släppt, OM det släppt.
Jag vill så gärna för oss denna månad, tillsammans med er andra i tråden.
Lycka till med testet, har ni väntat med utlösning så att de hunnit "fräscha upp sig"? Haha :D
Nu har jag pratat med clearblues rådgivning. Monitorn ska ju fungera om man har en cykel på upp till 42 dagar MEN eftersom det var min 20:e sticka i morse och monitorn endast frågar efter 10 el 20 stickor så visade den låg trots att det mycket troligt skulle vara MAX imorse. Då tycker jag inte att den där monitorn är så lämplig längre....

Hahah ja dom har det lätt dom små djuren ;)
Inget är uteslutet innan mensen kommit! Stanna kvar här, men förstår vad du menar.
Jag va och handlade här om dagen, och bredvid willys har vi babyproffsen, så kånkade in med kassen och gick runt där bland snuttefiltar och kvinnor med stora magar, men man får hoppas och drömma :)
Hej alla kvinnor!
Nu måste jag bara skriva av mig lite, känner mig så jäkla ensam på något sätt.
Fick någon slags rosa/röd flytning BIM+1, så trodde mensen va på väg, men icke. BIM+3 tog jag ett negativt test. BIM+5 idag, ingen mens, bristningar och tydligare blodådror på brösten, molvärkar till och från kissar oftare än vanligt (har/haft UVI kan bero på det?) och har humörsvägningar som jag inte alls är van vid. Lätt till gråt och tar saker och ting väldigt personligt, saker jag annars inte skulle bryt mig om. Usch känner mig nästan stressad eller nervös. Känns som kroppen ger mig typ falska förhoppningar på något sätt. På lördag ska jag testa igen om inte lingonveckan startat.
Känner att detta är enda stället man kan prata om såna här saker. Vill inte prata med min familj om detta ännu, och har väl en vän jag skulle kunna prata med, men hon är inte den typen man pratar om sånt här med. Dessutom gjorde hon abort för ett tag sedan, då killen inte ville ha barn just i denna tid...
Flyttade för 9 månader sedan 20 mil till en ny stad för kärlekens skull <3 Älskar min sambo något enormt, han är verkligen min bästa vän och min stora kärlek. Men kan ändå inte glömma att i min hemstad lämnade jag ett tryggt jobb, mina vänner och familjen. Nu sitter jag här med ett kasst jobb, känner ingen (förutom svärmor). Älskar staden och vill inte flytta, men har inte hittat min plats ännu. Har länge längtat efter barn, är uppväxt med små barn, så det känns som något tryggt för mig. Så jag vill så gärna få en liten bebis men min kärlek och kanske hitta mig själv och min trygghet igen. Tycker så synd om oss kvinnor som får känna den här stressen och längtan efter barn. Sen går det lättare för vissa och svårare för andra, men jag tror att känslan är samma.
Gud va långt det blev, ber om ursäkt för det. Men kändes skönt att få skriva lite. Kram till alla er kvinnor <3