BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Förlåt... Men känner sån enorm avundsjuka just nu.. Nu går jag och lägger mig och hoppas vakna upp lite mer positiv. Grattis mrshellstrom och Bebben84, fantastiskt <3
Åh vad rara ni är! Är såå glad men vågar inte riktigt tro det. Har inga känningar alls. Trodde det var kört denna månad eftersom vi har vart förkylda och inte riktigt orkat denna gång. Vi tänkte ta nya tag nästa månad. Hoppas mensen inte kommer på måndag. Tack snälla för tolkningshjälpen <3
CD 8 idag så idag börjar myset igen. :) Bästa perioden på hela månaden. haha.
Men sambon har bestämt sig för att han vill göra ett spermietest idag, jag hade gärna sett att vi väntar tills efter mysperioden med att göra det men det är väl bara att hålla tummarna för att han får ett positivt svar på det ikväll! :)
Kul! Har du några symtom? När testar du?
Pyret 85, hahah, mina katter var likadana inatt/imorse! Och helst skrapa av sig lite på toalettstolen oxå.. -_-
GRATTIS CARLAVELOSO!!
Jag tycker om att snoka haha. En av mina ex väntar ju barn nu men sin nya bla. Mindre kul dock när vissa lyckas direkt men allt handlar faktiskt om tur. När vi gjort allt vi kunnat så är allt upp till spermierna att de klarar och hinner till det ägg vi släppt, OM det släppt.
Jag vill så gärna för oss denna månad, tillsammans med er andra i tråden.
Lycka till med testet, har ni väntat med utlösning så att de hunnit "fräscha upp sig"? Haha :D
Du var inte ensam om att vara riktigt avundsjuk igår. Jag och en kompis lyckades nästan luska fram att en annan av våra fd kompisar är gravid. Hon har liksom börjat gilla massa bebisrelaterade grejer på facebook så det känns ganska uppenbart. Det som stör mig mest är att den här fd kompisen tidigare sagt "I augusti ska vi börja försöka för vi vill ha ett majbarn", så det gick väl på en gång för dom.
Nej jag tycker det bara är på tiden att vi andra som också kämpar för ett plus får ett plus nu snaaart! :)
Är jätteglad för alla som plussat här i tråden, speciellt Bebben84!
Till alla som skrev igår; tack, ni är fantastiska. Gud vad glad jag blir av att logga in hit!