BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hej, hoppar in här. Har BIM den 15/9 eller 16/9. Tror jag hade ÄL den 31/8 och fick foglossning i främre fogen den 8/9 och ont i svank/höft, Har aldrig känt av foglossning där annat än när jag var gravid för 4 år sedan med min dotter. Hade då såpass kraftig foglossning att jag hade bälte och kryckor. Så jag antar att jag är gravid denna gången, slutade med p-piller i juni. Hoppas! Någon som fått foglossning innan BIM? Någon som vet om det kan bero på något annat än graviditet att man känner av fogarna i flera dagar?
Beställt hem gravtester från testlagret som borde komma i dag 
Ok. Men du ge inte upp hoppet förrän mensen verkligen kommer! Jag vet hur lätt det är att deppa ihop, jag tyckte det var jobbigt bara att inte min äl kom i tid den här månaden :-/ men det finns ju så många exempel tycker jag där folk inte känt något och stickorna har varit blanka men så plötsligt vid BIM händer det!
Hoppas för din skull!
Vad jag läst Om mmonitorn så visar den inte alltid max fert men det kan absolut vara äl ändå.
Hade du tecken på äl så gå på dem. Helst ska man testa mellan 10 och 20 på dagen då lh brukar synas i urinen så kan vara att du testar så tidigt på morgonen som gör att du inte fick maxutslag. Lh börjar öka runt 5 på morgonen faktiskt och sen tar det några timmar i regel innan det kan ge utslag på test.
Tänkte om jag skulle berätta symtom och hur tidigt/sent jag plussade mina senaste graviditeter (dock slutade båda i ett MA i vecka 11 och ett missfall i vecka 8) men symtom (mellan äl-bim) som jag hade båda gångerna var, molvärk och stickningar från äl-bim, även ilningar i ljumskarna, sjukt jobbiga krypningar i ben och armar, ömma bröst, skönare sex/orgasmer, trött på kvällen. Första graviditeten (i mars) fick jag negativt på bim-2 och pluss på bim-1 med digitalt. Senaste graviditeten (som slutade i missfall för 17 dagar sen) plussade jag svagt svagt på äl+9. Jag skrev i min app redan på äl +7 att jag kände att det kommer ta sig pga av att jag hade krypningar i benen och även skönare sex/orgasmer. Och det gjorde det ju :) så allt är möjligt! Lycka till alla!!
Även fast att ja testade för 2 dagar sedan (negativt) så kunde ja inte hålla mig från att testa idag då jag vaknade med ont i brösten som in i helvete
Såklart så var det negativt, så nu är de bara att invänta tant röd imorgon och hoppas på att nästa månad blir bättre