BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Det blev negativt idag på BIM+6...BLÄ!
Ge mig mens nu bara så jag kan göra om!!
Får ringa o kolla upp det här... Så himla konstigt!
Alltså nu behöver jag lite hjälp att tänka =)
Vi hade sex i tisdags kväll efter positivt äl-test, jag tror ägget släppte igår på dan för det gjorde så förbaskat ont i magen och sen var testet svagt på kvällen igen. Idag neg.
Vi ska gå på 30-årsfest på lördag och jag har verkligen ingen anledning att inte dricka (som någon annan vet om alltså). Vi är sällan ute och nu har vi skaffat barnvakt och grejer. Kan man gå och sippa lite på ett eller ett par vinglas under kvällen så att det inte blir uppenbart för alla vad vi sysslar med?
Jag tänker verkligen inte supa mig stupfull men jag tänker att ägget i vilket fall som helst inte hunnit fästa då så nåt glas kan kanske va OK!
Gah hur tänker ni??
Alltså nu behöver jag lite hjälp att tänka =)
Vi hade sex i tisdags kväll efter positivt äl-test, jag tror ägget släppte igår på dan för det gjorde så förbaskat ont i magen och sen var testet svagt på kvällen igen. Idag neg.
Vi ska gå på 30-årsfest på lördag och jag har verkligen ingen anledning att inte dricka (som någon annan vet om alltså). Vi är sällan ute och nu har vi skaffat barnvakt och grejer. Kan man gå och sippa lite på ett eller ett par vinglas under kvällen så att det inte blir uppenbart för alla vad vi sysslar med?
Jag tänker verkligen inte supa mig stupfull men jag tänker att ägget i vilket fall som helst inte hunnit fästa då så nåt glas kan kanske va OK!
Gah hur tänker ni??
Ok, har precis tagit ett test. Tycker mig se nåt svagt men det kan ju också vara spök. Vad tror ni? Är på bim -4 idag. Vågar jag tro att det tagit sig? Kan det vara sant? <3 
Jag har sån molvärk just nu. Kändes som mensen kom men när jag gick på toa så var där inget. Alltså jag är på ÄL+3 så det finns ju inte en chans att jag kan känna något redan!!!!! Nog min hjärna som inbillar sig.

CD 8 idag så idag börjar myset igen. :) Bästa perioden på hela månaden. haha.
Men sambon har bestämt sig för att han vill göra ett spermietest idag, jag hade gärna sett att vi väntar tills efter mysperioden med att göra det men det är väl bara att hålla tummarna för att han får ett positivt svar på det ikväll! :)
Till alla som skrev igår; tack, ni är fantastiska. Gud vad glad jag blir av att logga in hit!