BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hej, hoppar in här. Har BIM den 15/9 eller 16/9. Tror jag hade ÄL den 31/8 och fick foglossning i främre fogen den 8/9 och ont i svank/höft, Har aldrig känt av foglossning där annat än när jag var gravid för 4 år sedan med min dotter. Hade då såpass kraftig foglossning att jag hade bälte och kryckor. Så jag antar att jag är gravid denna gången, slutade med p-piller i juni. Hoppas! Någon som fått foglossning innan BIM? Någon som vet om det kan bero på något annat än graviditet att man känner av fogarna i flera dagar?
Beställt hem gravtester från testlagret som borde komma i dag 
Tack för svar!
Idag är ialla fall ägglossningsflytningarna över, borde ägglossning varit igår då? Hur är det för er andra? Försvinner dom dagen efter ägglossning? Man får ju hoppas att vi hade sån tur att vi prickade att ha sex på rätt dag trots att monitorn inte visade Max.
Tack det ska jag göra :) funderar ju så klart om jag inbillar mig men fogarna känns ju på ett speciellt sätt, det ilar och skär liksom. Det är lätt att känna efter lite för mycket när man väntar på plus.. ;)
Man vet ju aldrig, kroppen är ju knäpp! :/
Tack så mycket <3
Hej alla kvinnor!
Nu måste jag bara skriva av mig lite, känner mig så jäkla ensam på något sätt.
Fick någon slags rosa/röd flytning BIM+1, så trodde mensen va på väg, men icke. BIM+3 tog jag ett negativt test. BIM+5 idag, ingen mens, bristningar och tydligare blodådror på brösten, molvärkar till och från kissar oftare än vanligt (har/haft UVI kan bero på det?) och har humörsvägningar som jag inte alls är van vid. Lätt till gråt och tar saker och ting väldigt personligt, saker jag annars inte skulle bryt mig om. Usch känner mig nästan stressad eller nervös. Känns som kroppen ger mig typ falska förhoppningar på något sätt. På lördag ska jag testa igen om inte lingonveckan startat.
Känner att detta är enda stället man kan prata om såna här saker. Vill inte prata med min familj om detta ännu, och har väl en vän jag skulle kunna prata med, men hon är inte den typen man pratar om sånt här med. Dessutom gjorde hon abort för ett tag sedan, då killen inte ville ha barn just i denna tid...
Flyttade för 9 månader sedan 20 mil till en ny stad för kärlekens skull <3 Älskar min sambo något enormt, han är verkligen min bästa vän och min stora kärlek. Men kan ändå inte glömma att i min hemstad lämnade jag ett tryggt jobb, mina vänner och familjen. Nu sitter jag här med ett kasst jobb, känner ingen (förutom svärmor). Älskar staden och vill inte flytta, men har inte hittat min plats ännu. Har länge längtat efter barn, är uppväxt med små barn, så det känns som något tryggt för mig. Så jag vill så gärna få en liten bebis men min kärlek och kanske hitta mig själv och min trygghet igen. Tycker så synd om oss kvinnor som får känna den här stressen och längtan efter barn. Sen går det lättare för vissa och svårare för andra, men jag tror att känslan är samma.
Gud va långt det blev, ber om ursäkt för det. Men kändes skönt att få skriva lite. Kram till alla er kvinnor <3
Äl+4 om appen stämmer.. Känns som om ja e hård i tjejmagen/livmodern under naveln precis som om ja sitter å spänner mig :/ kan de vara ett tecken? Vill ju så gärna att de sätter sig denna mån.. Hade sex senast i söndags då ja skulle ha min äl.. Men som sagt vet inte när de har skett eller om de har skett.. Haft sex varannan dag fram till äl.. Å nu har kroppen dött lite :/ grattis till alla plus :) fast ja tycker de e lite orättvist ;)
Nu har jag äntligen läst ikapp ;) GRATTIS till er som plussat!! <3
Själv är jag på äl+5 idag, enda som är annorlunda är att mina bröst var ömma idag när jag vaknade, det brukar de aldrig vara annars mellan äl och bim. Har också rätt mycket flytningar. Men vi får väl se, tänkte testa på onsdag för då är det äl+11 (eller bim-1). :)
Äl +5 för mig idag också. Jag har också rätt mycket flytningar, burkar annars vara ganska så "torr" mellan äl och mens. Plus att mina bröstvårtor är väldigt ömma, men det blir dom ibland när ägglossningen är över så det är säkert bara det gamla vanliga. Vill bara att dagarna ska gå fort så det går att testa 
Tänkte om jag skulle berätta symtom och hur tidigt/sent jag plussade mina senaste graviditeter (dock slutade båda i ett MA i vecka 11 och ett missfall i vecka 8) men symtom (mellan äl-bim) som jag hade båda gångerna var, molvärk och stickningar från äl-bim, även ilningar i ljumskarna, sjukt jobbiga krypningar i ben och armar, ömma bröst, skönare sex/orgasmer, trött på kvällen. Första graviditeten (i mars) fick jag negativt på bim-2 och pluss på bim-1 med digitalt. Senaste graviditeten (som slutade i missfall för 17 dagar sen) plussade jag svagt svagt på äl+9. Jag skrev i min app redan på äl +7 att jag kände att det kommer ta sig pga av att jag hade krypningar i benen och även skönare sex/orgasmer. Och det gjorde det ju :) så allt är möjligt! Lycka till alla!!