BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Godmorgon tjejer och HJÄLP!! Efter 2 dagar med hög fertilitet på monitorn så gick den imorse ner till låg. Jag som var laddad för Max fertilitet nu :( Jag hade massor med ägglossningsflytningar igår och ont i tjejmagen idag så jag är övertygad om att jag haft/har ägglossning. Jag testar ju vid kl 5 på morgonen så kan det vara så att monitorn missat att slå om till max om det inträffade igår på dagen?? Vi hade ialla fall sex igår morse så fet borde finnas en chans. Får köra ikväll igen. Vad tror ni??
Ok, har precis tagit ett test. Tycker mig se nåt svagt men det kan ju också vara spök. Vad tror ni? Är på bim -4 idag. Vågar jag tro att det tagit sig? Kan det vara sant? <3
Jag har sån molvärk just nu. Kändes som mensen kom men när jag gick på toa så var där inget. Alltså jag är på ÄL+3 så det finns ju inte en chans att jag kan känna något redan!!!!! Nog min hjärna som inbillar sig.
Ok, har precis tagit ett test. Tycker mig se nåt svagt men det kan ju också vara spök. Vad tror ni? Är på bim -4 idag. Vågar jag tro att det tagit sig? Kan det vara sant? <3
Vad jag läst Om mmonitorn så visar den inte alltid max fert men det kan absolut vara äl ändå.
Hade du tecken på äl så gå på dem. Helst ska man testa mellan 10 och 20 på dagen då lh brukar synas i urinen så kan vara att du testar så tidigt på morgonen som gör att du inte fick maxutslag. Lh börjar öka runt 5 på morgonen faktiskt och sen tar det några timmar i regel innan det kan ge utslag på test.
Godmorgon tjejer och HJÄLP!! Efter 2 dagar med hög fertilitet på monitorn så gick den imorse ner till låg. Jag som var laddad för Max fertilitet nu :( Jag hade massor med ägglossningsflytningar igår och ont i tjejmagen idag så jag är övertygad om att jag haft/har ägglossning. Jag testar ju vid kl 5 på morgonen så kan det vara så att monitorn missat att slå om till max om det inträffade igår på dagen?? Vi hade ialla fall sex igår morse så fet borde finnas en chans. Får köra ikväll igen. Vad tror ni??
Grattis! !!!
Det blev negativt idag på BIM+6...BLÄ!
Ge mig mens nu bara så jag kan göra om!!
Får ringa o kolla upp det här... Så himla konstigt!