BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Fast det är väl inte någon som ignorerar någon medvetet?? Inte för mig iaf. Jag bad Fian skriva sitt inlägg igen så att jag kunde skriva in henne på listan. sen har jag varit upptagen.
Jag iaf, ignorerar ingen medvetet. så rätt onödigt att bli irriterad på tråden tycker jag.
Tar en liten paus från tråden, men vi hörs om ett tag igen (:
Ååh, säg inte så :( vill inte att nån ska känna sig utanför. Som jag skrivit innan, vissa inlägg svarar jag inte på för då innehåller det frågor jag inte kan svara på. Och ibland vet jag inte vad jag ska säga :/ jag ignorerar inte någon, för vill inte själv bli ignorerad..
Jag tolkade det inte som irriterat. Men jag skulle samtidigt inte klandra dig för om det var tänkt att tolkas så. Jag har varit sjukt irriterad på den här tråden det senaste dygnet, men jag har inte sagt något. Tror det kan bero mest på mig själv. Jag är inte riktigt på humör för att bli ignorerad om man säger så. Hehe. Fast det börjar ordna upp sig nu.
Mitt upp i mysperioden haha :) inget positivt ältest men det kommer nog till veckan. Hur mår du?
SecretlyMe och NILE90, hur mår ni? :)
Min mens tog slut igår, inget på hela dagen men på kvällen idag så hade jag "färskt" blod när jag torka mig, tog en binda men nu är det borta, inte alls ont.
Vad kan det bero på?
Sköra slemhinnor kanske? Har hänt mig nån gång, men inte varit "nån fara" så att säga. :)
Min mens tog slut igår, inget på hela dagen men på kvällen idag så hade jag "färskt" blod när jag torka mig, tog en binda men nu är det borta, inte alls ont.
Vad kan det bero på?
Hej tack för rådet.. Har aldrig provat cbs glidmedel men har provat cbs lila äl test. Är bara så jävla trött på de här o vill att de ska ta sig o vill gå all in sista försöket innan utredning o därför ta rosenrot då vet jag att jag får äl i tid... Tror du att de gör ngt att man har naturläkemedel i kroppen? Ja vill ju ha rätt diagnos o rätt medecin om de inte tar sig denna gång. Men samtidigt skulle ja bli överlycklig om vi fixa de själva... Ja har blivit diagnoserad med pco förrut i Sve men sen har ja haft regelbunden mens i några år o mina äggstockar har sett bra ut.. Men sen nu i våras när vi börja försöka så krångla de igen o me hjälp av rosenrot blev de bättre men vart dåligt igen när ja sluta.....
Hur mår ni och hur går det för er som är gravida? :)