BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jag skickar en stor kram. Jag tänker på dig <3
Måste bara skriva av mig av det tråkiga som har hänt. Jag plussade ju väldigt tydligt i förrgår på en sticka från testlagret (bim-3). Min sambo fick en present med babysaker och vart överlycklig för att jag var gravid. Men efter jag plussat så försvann mina graviditetstecken och när jag testade mig igår så blev det negativt på både en sticka och på clearblue. Jag grät hela morgonen innan jobbet och sen var det ju inte så kul att jobba eller berätta för min sambo! Idag testade jag med två stickor och det var negativt. :/ Så nu väntar jag på mens (tidigt mf?). Vill inte skrämma er men kanske kan vara bra att veta om eftersom det händer att det blir tidigt mf. :/ Så man har koll på att HCGt stiger dagarna efter plusset! lycka till nu till alla
Dag 14, ältest stiger i styrka så den är på G :) känner av ägglossningen oxå med fortsatt molande. Så inte mycket som händer ännu ;)
Okej.. Den var inte sen denna månad då? Då kan det bli att man blöder lite längre.
Har verkligen känt mig gravid dom sista dagarna. Har aldrig lyckats få streck på dom gröna testen men tyckte ja skymtade nått igår och i morse fick jag detta. Men nästa va blankt igen.
Ja, min bim är 29/9 :) sist fick jag positivt äl-test dag 16 så gissade på ägglossning dag 17.
Ja, självklart får du stanna! :)
Det handlar mycket om tur, men låt oss hoppas att du lyckas även denna gång!
Visst har du bim 29/9 också? Jag har inte haft äl än, men jag har alltid 14 dagar mellan äl-mens. Så för varje dag ägglossningen uteblir så flyttas min bim :( tur att jag får stanna även om den går in i oktober :) jag förväntar mig jävulskt mycket av kroppen nu, för varje gång jag har hittar äl med test och vi har haft sex så har jag blivit gravid! Så jag förväntar mig väldigt mycket på att en ny graviditet ska komma direkt. Dumt? Jag vet :(
Okej. Då vet jag inte varför du blödde längre denna gång faktiskt.
Nä den kom som den skulle.
Hur räknar ni äl? Jag hade ökningen igår/idag på stickorna och tempen hade ökat imorse så känns som äl var igår. Men räknar ni äl+ från när äl-testen är positiva? Då är jag äl+1 idag.
Okej. Då vet jag inte varför du blödde längre denna gång faktiskt.
Jag vill bara tipsa om en sak :) sen gör ni som ni vill! Men dom två gångerna jag har blivit gravid senaste 6 månaderna så har jag tagit ett test på morgonen som visat svagt positovt och om jag då har hållit mig några timmar och tagit ett på eftermiddagen så har det blivit ännu starkare. Man måste inte vänta en vecka som barnmorskan säger och man måste inte vänta några dagar, det kan bara behövas några timmar för att ett test ska visa lite starkare :) jag önska att jag kunde lägga in bilder så att ni kunde se mina gravtest som blivit starkare på eftermiddagen. Och samma med clearblue digital, så
Länge du har ett sträck till på Stickan (inte spökstreck så klart) så kommer det synas på ett digitalt. Och får ni så svagt positivt på en sticka så kommer ni iallafall inte få starkare än gravid 1-2 på digitalt varesig ni tar på morgonen eller eftermiddagen. Det är senare i graviditeten som det är viktigt att ta clearblue digitalt på morgonen för att få mer exakt :) hoppas ni förstår vad jag menar! Och dessa tips är väl mer inriktat till dom som precis har börjat testa :)
Hur räknar ni äl? Jag hade ökningen igår/idag på stickorna och tempen hade ökat imorse så känns som äl var igår. Men räknar ni äl+ från när äl-testen är positiva? Då är jag äl+1 idag.