• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85
    Bärz skrev 2014-09-14 07:25:42 följande:

Hej alla! Jag är 25 år och ar ett kid sen tidigare! Det är fösta gången vi prickat in äl-plus, den 8:e, tre dagar senare fick jag en blödning som var liten men färsk.

Den slutade under dagen, nu inväntar jag nästa helg för att testa, enligt min mensapp ska jag ha BIM om 4 dagar, men känns ju säkrare att vänta 7, då jag haft mycket mellanblödningar och strul sen jag tog ut pstaven i maj.

Ojojoj 4 dagar! :D heja alla!

välkommen! Några tecken? 4 dagar är snart!!
  • Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-09-14 07:35:10 följande:
    Här mår vi bara bra. Mitt uppe i mysperioden här med. Räknar med ÄL på ons eller tors. Tempar och har mig varje morgon, hittade flera analysfunktioner (ingår i prova på VIP typ) i appen FertilityFriend som jag tror jag vara till stor nytta. Om inte annat så är det ju intressant. Enligt alla de där analyserna så hade jag "high" chans att bli gravid förra cykeln och "good" cyklarna innan, baserat på när man har haft ÄL och haft sex. ÄL sker oftast på dag 15 och jag har en lutealfas på 13 dagar. Finns en massa massa mer analyser, är helt frälst. Haha.
    haha, jag laddade ner den appen för ett par månader sen men förstod ingenting så jag tog bort den igen. Kör med womanlog nu.

Förresten var inte du i BIM juli tråden också?
  • Bärz
    Pyret 85 skrev 2014-09-14 07:39:36 följande:

välkommen! Några tecken? 4 dagar är snart!!

Inga tecken alls! Drömmer om att brösten blir stora och ömma ;)

men jag hade inga tecken på förra barnet heller, för då fick jag "mens" ändå och det slutade inte blöda på flera veckor, sen gick vi till gynakuten och fick se en liten "skruv" där inne :D så hoppas iallafall att det blir lite mer normalt nu denna gång...
  • 1StoltMamma

Är så arg ... Stort minus bim-3 men jag vet ju ändå att de inte tagit sig denna månaden. Har nu köpt ägglossningstest för nästa månad, så säker är jag. Trodde de skulle gå snabbare med syskon men tji fick jag.

• NILE90
    Pyret 85 skrev 2014-09-14 07:41:32 följande:

haha, jag laddade ner den appen för ett par månader sen men förstod ingenting så jag tog bort den igen. Kör med womanlog nu.

Förresten var inte du i BIM juli tråden också?

Jag fattade inte heller något av den, tills igår morse när jag hade tråkigt och hittade en massa kul. :) tycker det är lättare att använda den på datorn än på telefonen dock.

Jo jag var i BIM juli också, tyvärr blev det ju inget då heller. Håller tummarna för att det här är sista gången jag behöver skriva in mig på en BIM-lista :)
  • Det vackraste
    Wintersagah skrev 2014-09-14 05:09:15 följande:

Måste bara skriva av mig av det tråkiga som har hänt. Jag plussade ju väldigt tydligt i förrgår på en sticka från testlagret (bim-3). Min sambo fick en present med babysaker och vart överlycklig för att jag var gravid. Men efter jag plussat så försvann mina graviditetstecken och när jag testade mig igår så blev det negativt på både en sticka och på clearblue. Jag grät hela morgonen innan jobbet och sen var det ju inte så kul att jobba eller berätta för min sambo! Idag testade jag med två stickor och det var negativt. :/ Så nu väntar jag på mens (tidigt mf?). Vill inte skrämma er men kanske kan vara bra att veta om eftersom det händer att det blir tidigt mf. :/ Så man har koll på att HCGt stiger dagarna efter plusset! lycka till nu till alla

Hänt mig med. Så trist. .. Hoppas det tar sig igen nästa cykel och går bra då!
  • Manelma
    Wintersagah skrev 2014-09-14 05:09:15 följande:

Måste bara skriva av mig av det tråkiga som har hänt. Jag plussade ju väldigt tydligt i förrgår på en sticka från testlagret (bim-3). Min sambo fick en present med babysaker och vart överlycklig för att jag var gravid. Men efter jag plussat så försvann mina graviditetstecken och när jag testade mig igår så blev det negativt på både en sticka och på clearblue. Jag grät hela morgonen innan jobbet och sen var det ju inte så kul att jobba eller berätta för min sambo! Idag testade jag med två stickor och det var negativt. :/ Så nu väntar jag på mens (tidigt mf?). Vill inte skrämma er men kanske kan vara bra att veta om eftersom det händer att det blir tidigt mf. :/ Så man har koll på att HCGt stiger dagarna efter plusset! lycka till nu till alla Hjärta

Åh va tråkigt!! Skickar en kram!
  • Fian88

Vi fick till det även igår så nu har vi haft sex dagen innan ägglossning, samma dag och dagen efter. Men olika uträkningar gav olika datum för ägglossning, skumt men antingen hade jag i fredags eller igår så oavsett har vi prickat in sexet i alla fall kände inte av ägglossningen lika mycket denna gången, svag molvärk bara! Så nu är det väl bara att vänta vänta och åter vänta, drygt haha

Svar på tråden BIM September 2014