BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jahapp där kom röda veckan i natt, bim+7 eller 8 kanske man ska säga. Men men, skönt med ett svar! Nu kan man börja om. Men hur räknar man nu då? Har ju tidigare haft en cykel på 21 dagar, och nu när jag kollade min app så blir denna cykel 29 dagar. Ska man räkna på 29 då? Har i alla fall köpt äl-test, så får se om dom funkar...
Jahapp där kom röda veckan i natt, bim+7 eller 8 kanske man ska säga. Men men, skönt med ett svar! Nu kan man börja om. Men hur räknar man nu då? Har ju tidigare haft en cykel på 21 dagar, och nu när jag kollade min app så blir denna cykel 29 dagar. Ska man räkna på 29 då? Har i alla fall köpt äl-test, så får se om dom funkar...
Ja det var så jag tänkte också att ser han det, och det syns på ul, så kanske han inte ger dig clomid. :/ Ser han att du inte gjort det och har långt kvar så kanske du kan få både progesteron att ta för att framkalla tidigare mens och klomifen. :) Det brukar de med pco få utan problem.
Men är det samma dr som kollat spermierna? Be om att få analysen med de fullständiga resultaten, låt gärna en annan fertdr uttala sig om den också.
Aa har lämnat blodprov o min man spermieprov. Mitt blodprov visade att ja inte haft äl då de va cykeldag 21 o ja ägglossade först dag 33 den månaden. Jag är nu på dag 1 o kommer vara på dag 19 när vi har läkarbesök o om jag tar äl bör jag ägglossa på dag 16-17, så vill bara ge oss en sista chans att lyckas på naturlig väg. För om jag inte tar rosenrot så kanske ja får lång cykel igen kanske behöver ta ngt o framkalla mens Osen clomid som jag hoppas få utskrivet. Men jag år rädd att om han nu ser att jag ägglossat att han inte ger rått diagnos o inte skriver ut clomid. Trots att jag förklarar att äl förmodligen beror rosenrot. Läkare e ju skeptiska till naturmedecin.
Hallå tjejer! Jag fick ju hugg och stickningar långt ner i magen igår under några minuter och sen släppte det. Idag på äl+8 fick jag en brun flytning när jag torkade mig. Vad tror ni, kan det vara nidblödning??
Hejsan!
Här skulle jag vilja vara med, har följt er ett tag i väntan på äl. Idag fick jag äntligen utslag på CB! :)
31år Första försöket, 5:e barnet. BIM 25/9
Hur mår ni och hur går det för er som är gravida? :)