• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Beth1
    carolinheiner skrev 2014-09-15 11:35:18 följande:
    Vi kör med rfsu glidmedel då ja nästan aldrig blir våt till en början ;) hoppas de tar sig denna månaden..

Lider med dig malinbarre.. Vi förlorade vår son i v 22+5.. Levde när han kom ut å levde i 15 min ungefär.. :'( förstår din sorg :(
    Vilken ofattbar smärta! Lider med er som gått igenom detta
  • Gummsan

Jaha då börjar det bruna komma så nu kommer mensen. Vilket som vanligt betyder äl dag 22. Som också innebär att vi som vanligt prickat äl utan problem ???? Hoppar över till försök 11då....

Om någon vill ändra mig på listan vore det snällt.

BIM 19/10 32år barn 6 försök 11

• mrshellstrom

Äntligen fick jag stegring på veckorna! :D

hann aldrig komma mer än till 1-2 i augusti innan missfallet.

En yttepytte bit oro har nu försvunnit! :)

• kasovi

Det finns väl inget annat att göra än att fortsätta med denna långdragna väntan! ..och försöka hålla humöret uppe såklart!

NILE90, det är samma här! Jag, karln och katterna! Känner mig lite som den där barnlösa katt-tanten i området :P

NILE90 skrev 2014-09-15 10:23:08 följande:

Förstår din frustration. Vi bor i ett jättefint lägenhets-/villområde med massa barnfamiljer. Om 1 månad flyttar vi till hus i ytterligare ett superbarnvänligt område, och alla utomstående har blivit så chockade när vi sagt att vi inte har barn, att det bara är vi två och vår katt som ska bo där.

Blir lite deppig när man dag ut och dag in ser barnvagnar överallt, och dessa gravidmagar.  

FiiaN skrev 2014-09-15 10:14:44 följande:

Ja men visst är det så! :(

• SecretlyMe

Yes!!

mrshellstrom skrev 2014-09-15 12:12:22 följande:

Äntligen fick jag stegring på veckorna! :D

hann aldrig komma mer än till 1-2 i augusti innan missfallet.

En yttepytte bit oro har nu försvunnit! :)

• mamamiki

Hej! Hoppas på att någon kan hjälpa mig :)
    Jag och min sambo har just börjat försöka bli med barn. Jag hade min fertila period förra veckan och ägglossning i förrigår (lördag 13/9). Jag testade mig med clearblues digitala ägglossningstest och den visar när man har hög- samt maximal fertilitet. Vi har haft sex nästan varje dag, och jag undrar nu när jag som tidigast kan göra ett graviditetstest och få ett säkert svar?

Tack på förhand!

• Baby2014
    Bulanoch Smulan78 skrev 2014-09-15 12:33:22 följande:

Tror jag har ägglossning idag. Någon mer som har äl i dagarna?

Jag har äl idag! :)
  • heyorange
    Vickylee skrev 2014-09-15 11:13:53 följande:

Hej tjejer! Hur mår ni andra med bim nu runt 19/9? :)

Jag fick lite bruna tunna flytningar i lördags som höll i sig ett dygn, sen dess ingenting. Hoppas att det var en nidis! Känner mig svullen samt har superömma bröst, annars inga symtom. Åh jag hoppas verkligen att det tagit sig den här månaden!

Ååå det låter ju bra :)

Själv känner jag inget, förutom att det börjar bli lite mensvärk... Så mensen kommer nog i veckan tror jag!
  • carolinheiner
    mamamiki skrev 2014-09-15 12:35:02 följande:

Hej! Hoppas på att någon kan hjälpa mig :)
    Jag och min sambo har just börjat försöka bli med barn. Jag hade min fertila period förra veckan och ägglossning i förrigår (lördag 13/9). Jag testade mig med clearblues digitala ägglossningstest och den visar när man har hög- samt maximal fertilitet. Vi har haft sex nästan varje dag, och jag undrar nu när jag som tidigast kan göra ett graviditetstest och få ett säkert svar?

Tack på förhand!

När du beräknar din mens men du kan ta ett tidigt test 4 dagar innan..
Svar på tråden BIM September 2014