• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • blackpeach
    SecretlyMe skrev 2014-09-14 20:24:40 följande:

Är det inte för tidigt att bli svullen..?

ja det är det väl?? Kanske har ätit ngt konstigt. :)
  • ammela
    1StoltMamma skrev 2014-09-14 20:44:49 följande:

Förresten finns det en ny tråd för dem som fått nya bim i oktober? Alltså en oktobertråd ?

Verkar som att denna tråden blir kvar med nya BIM daturm!
  • 1StoltMamma

Känns bara som att många inlägg blir "försvunna" i allt skrivande haha rätt mycket folk här nu. Men vad kul

• NILE90
    1StoltMamma skrev 2014-09-14 20:44:49 följande:

Förresten finns det en ny tråd för dem som fått nya bim i oktober? Alltså en oktobertråd ?

Det finns en oktobertråd men de flesta stannar kvar här verkar det som. :) jag är en av de som stannar kvar som har BIM i oktober. :)
  • Malinbarre
    Bebben84 skrev 2014-09-14 17:24:03 följande:

Jag har bestämt mig för att lämna fl i några veckor då det påverkar mig negativt med all oro osv. Men jag kommer tillbaka till v12 :). Önskar et alla STORT lycka till i bebisverkstaden och hoppad se massa plus när jag är tillbaka :).

NILE90, secretlyMe och Pyret- håller mina tummar lite extra för er <3. Ni får gärna lägga till mig på Fb så kan vi hålla kontakten där på mail :). Nayra Lindgren heter jag där.

Kram på er alla <3

Stort lycka till! Håller tummarna för dig och lilla miraklet! Kommer sakna dig!
  • Carerra

Hej Tjejer! Ägglossningstestet till höger togs igår vid 18 och gav en glad gubbe med CB digitala. Jag testade inte dagen innan och var därför orolig att ägglossning var igår. Då CB fortsätter att visa glad gubbe i 48 timmar tog jag idag en sticka och testade med vid 13 tiden. Stoppade alltså inte in den i själva "digitala avläsaren". Den till vänster är alltså dagens test som jag tycker har ett ännu starkare teststreck. Då måste det väl vara så att ägglossning inte ännu varit utan borde ske när som helst? Eller hur skulle ni tolka det?? Vi fick till det idag på em och är orolig att det var för sent. Vad tror ni? Kram på er <3

• Carerra
    Carerra skrev 2014-09-15 00:00:54 följande:

Hej Tjejer! Ägglossningstestet till höger togs igår vid 18 och gav en glad gubbe med CB digitala. Jag testade inte dagen innan och var därför orolig att ägglossning var igår. Då CB fortsätter att visa glad gubbe i 48 timmar tog jag idag en sticka och testade med vid 13 tiden. Stoppade alltså inte in den i själva "digitala avläsaren". Den till vänster är alltså dagens test som jag tycker har ett ännu starkare teststreck. Då måste det väl vara så att ägglossning inte ännu varit utan borde ske när som helst? Eller hur skulle ni tolka det?? Vi fick till det idag på em och är orolig att det var för sent. Vad tror ni? Kram på er <3 phpNWrqg511564.jpg

Bilden vände på sig så det är den nedersta som togs idag och den översta som igår kväll gav glad gubbe :)
  • Gummsan

BIM idag eller imon. Mensen lär ju komma. Sen är det nya 36-37 dagars väntan igen

• Wintersagah
    Gummsan skrev 2014-09-15 06:25:04 följande:

BIM idag eller imon. Mensen lär ju komma. Sen är det nya 36-37 dagars väntan igen

Tråkigt Gummsan :( Mitt test var också blankt imorse!! Nya tag nästa månad helt enkelt!
Svar på tråden BIM September 2014