• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Malinbarre
    carolinheiner skrev 2014-09-15 11:35:18 följande:

Vi kör med rfsu glidmedel då ja nästan aldrig blir våt till en början ;) hoppas de tar sig denna månaden..

Lider med dig malinbarre.. Vi förlorade vår son i v 22+5.. Levde när han kom ut å levde i 15 min ungefär.. :'( förstår din sorg :(

Åh vännen!! Då har jag verkligen inte fått gå igenom smärta emot vad ni har! :( Åh jag hoppas för allt i världen att ni ska få bli gravida på nytt med ett nytt under <3 OM du vill svara, när hände det här och har ni barn sedan tidigare?
  • Malinbarre
    mrshellstrom skrev 2014-09-15 12:12:22 följande:

Äntligen fick jag stegring på veckorna! :D

hann aldrig komma mer än till 1-2 i augusti innan missfallet.

En yttepytte bit oro har nu försvunnit! :)

Åh Gud vad skönt!! Jag vet känslan! Dock var det att i vecka 8 hade jag inte fått +3 :( hoppas den också kommer om nån vecka och att allt ser bra ut!!
  • carolinheiner
    Malinbarre skrev 2014-09-15 12:59:11 följande:
    Åh vännen!! Då har jag verkligen inte fått gå igenom smärta emot vad ni har! :( Åh jag hoppas för allt i världen att ni ska få bli gravida på nytt med ett nytt under <3 OM du vill svara, när hände det här och har ni barn sedan tidigare?
    Den 15/6 2014 kl 00.42 kom han ut. Våran lilla Melvin <3 inga barn sedan tidigare utan detta var vårt första barn :(.. Ja har ju en känsla att ja e gravid nu.. Men de e ju inte säkert :( BIM -6 idag.. Andra försöket..
  • kasovi
    NILE90 skrev 2014-09-15 12:48:37 följande:

Crazy Cat Lady, haha. 

Nej men någon gång ska väl vi också få ett plus på stickan. Annars kan man ju spä på "Crazy Cat Lady" lite till med att köpa ytterligare en katt...

Hahaha, ja. Vår yngsta katt brukar jag kalla för "våran håriga lilla son". Det har familjen snappat upp, och pojkvännen också. Det heter inte "din katt..." hemma hos oss längre utan alla säger "din son ".

Åh herregud, när jag läser vad jag själv skriver... mitt liv går bara utför ;) hahaha!
  • joss82

Jag är på ÄL+9 idag och har under dagen haft båda ganska rikliga vita lotionflytningar och nu något som ser ut som ÄL-flytningar. Brukar knappt se några flytningar alls mellan ÄL och mens. Någon som varit med om liknande? Tecken på något?

• NILE90
    kasovi skrev 2014-09-15 13:23:36 följande:
    Hahaha, ja. Vår yngsta katt brukar jag kalla för "våran håriga lilla son". Det har familjen snappat upp, och pojkvännen också. Det heter inte "din katt..." hemma hos oss längre utan alla säger "din son ".

Åh herregud, när jag läser vad jag själv skriver... mitt liv går bara utför ;) hahaha!
    Hahaha då är jag alltså inte ensam om att kalla min sambo för pappa och mig själv för mamma åt vår lilla katt. Haha. Min sambos föräldrar kallar sig för farmor och farfar också. Det är på tiden att dom får ett barn som dom kan kalla för barnbarn och att jag får ett barn som jag faktiskt kan bli mamma åt. haha
  • NILE90
    MiaIa90 skrev 2014-09-15 12:59:06 följande:

Nile90 då har vi äl samtidigt jag ska ha min den 17 om nu äl testerna visar samma som appen. Sen Bim runt den 30sep och 1okt.

Jaa om min ÄL kommer tidigare så borde vi ha det samtidigt. :) Annars är det ÄL den 18:e och BIM runt den 2 okt som gäller för mig :) 

• kasovi
    NILE90 skrev 2014-09-15 13:27:56 följande:

Hahaha då är jag alltså inte ensam om att kalla min sambo för pappa och mig själv för mamma åt vår lilla katt. Haha. Min sambos föräldrar kallar sig för farmor och farfar också. Det är på tiden att dom får ett barn som dom kan kalla för barnbarn och att jag får ett barn som jag faktiskt kan bli mamma åt. haha

Hahaha, vad skönt att höra att man inte är den enda! En typisk grej som skulle innebära socialt självmord om det kom ut ;)

Fast din situation verkar ju ha gått längre när katten fått farmor och farfar också :D Ja, det är verkligen på tiden att det kommer en riktig liten! Min mamma hintar mig rätt ofta. Hon stickar och virkar mycket. Det händer att hon frågar ibland om hon skulle bli en bra mormor som pysslar så mycket :D
  • Millannn

ÄL+8 idag och har sovit jättedåligt inatt! Kom aldrig in i nån djupsömn utan låg bara och vred och vände mig hela natten, detta har aldrig hänt förut! Jag brukar kunna sova 12 timmar i sträck utan problem. Ett graviditetstecken kanske? Vad tror ni? :)

• sofiarobin

Har någon känt som träningsvärk i typ ljumskarna och lite neråt innerlår?

:s

Har försökt komma på om jag har gjort något som kan orsaka träningsvärk men ingenting har jag gjort. Jag har gått men inte långt eller snabbt. :(

Har bim den 21/9

Svar på tråden BIM September 2014