BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Vi kör med rfsu glidmedel då ja nästan aldrig blir våt till en början ;) hoppas de tar sig denna månaden..
Lider med dig malinbarre.. Vi förlorade vår son i v 22+5.. Levde när han kom ut å levde i 15 min ungefär.. :'( förstår din sorg :(
Äntligen fick jag stegring på veckorna! :D
hann aldrig komma mer än till 1-2 i augusti innan missfallet.
En yttepytte bit oro har nu försvunnit! :)
Crazy Cat Lady, haha.
Nej men någon gång ska väl vi också få ett plus på stickan. Annars kan man ju spä på "Crazy Cat Lady" lite till med att köpa ytterligare en katt...
Jag är på ÄL+9 idag och har under dagen haft båda ganska rikliga vita lotionflytningar och nu något som ser ut som ÄL-flytningar. Brukar knappt se några flytningar alls mellan ÄL och mens. Någon som varit med om liknande? Tecken på något?
Nile90 då har vi äl samtidigt jag ska ha min den 17 om nu äl testerna visar samma som appen. Sen Bim runt den 30sep och 1okt.
Jaa om min ÄL kommer tidigare så borde vi ha det samtidigt. :) Annars är det ÄL den 18:e och BIM runt den 2 okt som gäller för mig :)
Hahaha då är jag alltså inte ensam om att kalla min sambo för pappa och mig själv för mamma åt vår lilla katt. Haha. Min sambos föräldrar kallar sig för farmor och farfar också. Det är på tiden att dom får ett barn som dom kan kalla för barnbarn och att jag får ett barn som jag faktiskt kan bli mamma åt. haha
ÄL+8 idag och har sovit jättedåligt inatt! Kom aldrig in i nån djupsömn utan låg bara och vred och vände mig hela natten, detta har aldrig hänt förut! Jag brukar kunna sova 12 timmar i sträck utan problem. Ett graviditetstecken kanske? Vad tror ni? :)
Har någon känt som träningsvärk i typ ljumskarna och lite neråt innerlår?
:s
Har försökt komma på om jag har gjort något som kan orsaka träningsvärk men ingenting har jag gjort. Jag har gått men inte långt eller snabbt. :(
Har bim den 21/9