• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • MiaIa90

Jag ska ha äl den 17 enligt min app men jag tar med äl test gör att bara på den säkra sidan.

• carolinheiner

Yrselattacker igår.. illamående från helvetet just nu.. Magont igår som liknade magkatarr igår.. Spänd mage.. Ska ja ta detta som tecken på graviditet?

• carolinheiner
    carolinheiner skrev 2014-09-15 12:46:41 följande:

Yrselattacker igår.. illamående från helvetet just nu.. Magont igår som liknade magkatarr igår.. Spänd mage.. Ska ja ta detta som tecken på graviditet?

BIM -6 idag
  • SecretlyMe

Jag har det.förhoppningsvis om nån dag bara :)

Bulanoch Smulan78 skrev 2014-09-15 12:33:22 följande:

Tror jag har ägglossning idag. Någon mer som har äl i dagarna?

• NILE90
    kasovi skrev 2014-09-15 12:13:46 följande:

Det finns väl inget annat att göra än att fortsätta med denna långdragna väntan! ..och försöka hålla humöret uppe såklart!

NILE90, det är samma här! Jag, karln och katterna! Känner mig lite som den där barnlösa katt-tanten i området :P

FiiaN skrev 2014-09-15 10:14:44 följande:

Ja men visst är det så! :(

Crazy Cat Lady, haha. 

Nej men någon gång ska väl vi också få ett plus på stickan. Annars kan man ju spä på "Crazy Cat Lady" lite till med att köpa ytterligare en katt...

• NILE90
    Bulanoch Smulan78 skrev 2014-09-15 12:33:22 följande:

Tror jag har ägglossning idag. Någon mer som har äl i dagarna?

Om 2-3 dagar tippar jag att min ÄL behagar att dyka upp. :) 
  • NILE90
    Gummsan skrev 2014-09-15 12:07:25 följande:

Jaha då börjar det bruna komma så nu kommer mensen. Vilket som vanligt betyder äl dag 22. Som också innebär att vi som vanligt prickat äl utan problem ???? Hoppar över till försök 11då....

Om någon vill ändra mig på listan vore det snällt.

BIM 19/10 32år barn 6 försök 11

Rent spontant hade jag satsat på att ha mer sex innan ÄL. När ÄL väl skett så är det ju försent för sex, om man inte har ruskigt snabba spermier med en ruskigt bra tajming. :) 
  • NILE90
    mamamiki skrev 2014-09-15 12:35:02 följande:

Hej! Hoppas på att någon kan hjälpa mig :)
    Jag och min sambo har just börjat försöka bli med barn. Jag hade min fertila period förra veckan och ägglossning i förrigår (lördag 13/9). Jag testade mig med clearblues digitala ägglossningstest och den visar när man har hög- samt maximal fertilitet. Vi har haft sex nästan varje dag, och jag undrar nu när jag som tidigast kan göra ett graviditetstest och få ett säkert svar?

Tack på förhand!

På BIM-4 kan du tidigast testa och få ett hyfsat säkert svar. Men vissa går ju också över flera dagar innan de får ett plus :) 
  • Malinbarre
    NILE90 skrev 2014-09-15 11:28:36 följande:

Jaa dyrt är det men det är det väl värt i slutändan. :) 

Usch ved hemskt att höra vad du gått igenom. Håller tummarna för dig. :)

Vi har försökt sen maj med diverse metoder men inget har hänt än. Regelbunden mens och ÄL. Mannen har även gjort ett spermietest hemma som var positivt så vi hoppas väl mest bara på att det ska bli våran tur nu. Har lite på känn att glidmedlet kommer göra susen och att vi får se ett plus i början av oktober :) 

Tack så jätte mycket! <3. Ja men gud det är värt allt, varje litet öre på test och diverse hjälpmedel :) jag kör med progesterall också :) den om nått är dyrt men det är det värt, om det kan hjälpa mig att gå behålla graviditet. Ni har nog bara jävulskt med otur och denna gång ska det absolut gå för er!

Jag håller tummar och tår! :) jag önskar verkligen att alla vi som önskar så mycket kunde få ett plus och efterlängtade barn!
  • MiaIa90

Nile90 då har vi äl samtidigt jag ska ha min den 17 om nu äl testerna visar samma som appen. Sen Bim runt den 30sep och 1okt.

Svar på tråden BIM September 2014