BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Ååå det låter ju bra :)
Själv känner jag inget, förutom att det börjar bli lite mensvärk... Så mensen kommer nog i veckan tror jag!
Fortfarande ingen mens.. Inget pluss heller för den delen. Hade bim i fredags. Frustrerande! Kan jag bara få ett plus eller mens.. Slippa hänga i mitten lixom :P
Vi får hoppas på att de tar sug och att äl kommer när den ska göra de.
Vi får hoppas på att de tar sug och att äl kommer när den ska göra de.
För oss är det snarare så att mina föräldrar hintar om att dom vill bli mormor och morfar medans sambons föräldrar hoppas att sambons bror får barn före oss (bara för att han är 2 år äldre och har haft hus längre).
Min mamma har sagt att den dagen hon blir mormor ska hon lära sig att sticka, så den dagen vi ska berätta för henne så kommer hon få ett start-kit med strumpstickor, garn och instruktioner för små babystrumpor. :)
Min pappa har jag fått allt sämre relation till nu på sistone, han har aldrig riktigt prioriterat mig som dotter utan jag har/är snarare varit den som får springa ärenden till han och låna ut pengar. Han ringer bara när han har ett "uppdrag" åt mig. Vi bor 140 mil från varandra och när vi var och hälsade på i somras umgicks han hellre med min bror och min sambo än med mig. Dessutom fick han själv barn i somras så saker och ting har nog bara blivit värre efter det.
En hel vecka kvar till bim och ingen ide att ens känna efter väl... (Fast jag tror att äl var lite tidigare...) Shit vad låååångsamt tiden går. Måste försöka tänka på annat...
Hej på er! Grattis till alla nya som plussat, själv är man redan i vecka 7. Inga symptom som är jobbiga har man. Tröttare än vanligt och äter massor! Det jobbiga är att jag nu fick hem ett brev att jag har lätta cellförändringar, och de vill träffa mig för att diskutera hur de ska gå vidare pga gradiviteten...