• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85
    Carerra skrev 2014-09-15 00:00:54 följande:

Hej Tjejer! Ägglossningstestet till höger togs igår vid 18 och gav en glad gubbe med CB digitala. Jag testade inte dagen innan och var därför orolig att ägglossning var igår. Då CB fortsätter att visa glad gubbe i 48 timmar tog jag idag en sticka och testade med vid 13 tiden. Stoppade alltså inte in den i själva "digitala avläsaren". Den till vänster är alltså dagens test som jag tycker har ett ännu starkare teststreck. Då måste det väl vara så att ägglossning inte ännu varit utan borde ske när som helst? Eller hur skulle ni tolka det?? Vi fick till det idag på em och är orolig att det var för sent. Vad tror ni? Kram på er <3

Ägget släpper 12-48 timmar efter första positiva ÄL-test sådet var absolut inte försent.
  • Pyret 85

ÄL+7 /BIM-7. det börjar dra i testfingrarna nu men har bestämt mig för att ta första testet på fredag. Känner verkligen ingenting så jag tror inte att det tagit sig.

• NILE90
    Gummsan skrev 2014-09-15 06:25:04 följande:

BIM idag eller imon. Mensen lär ju komma. Sen är det nya 36-37 dagars väntan igen

Det kanske är mina ögon det är fel på, men jag tycker mig se en väldigt väldigt svag linje på det översta strecket. Kan dock inte urskilja om det är rosa eller grått...
  • Elsa83

Andra positiva testet, nu börjar vi nog börja tro på det!

Hoppas så innerligt att fler av er får ett plus.

Tänkte bara berätta ev sak som hjälpte mig enormt mycket.

Jag har aldrig haft en jättehög sexdrift, en gång i veckan räcker. Och den första månaden vi skulle försöka bli gravida med sex varje dag runt ägglossningen blev enormt jobbigt för mig. ( det har inte med mina känslor för min fästman.)

Så denna månad körde vi sex när vi kände för det men kompletterade med heminsemination morgon och kväll. mannen gjorde sitt i en mugg, drog upp med en spruta och sen tog jag hand om resten.

Funkar alltså utmärkt.

Så nu fick sex vara sex och barnverkstad vara barnverkstad :)

• joss82
    Carerra skrev 2014-09-15 00:00:54 följande:

Hej Tjejer! Ägglossningstestet till höger togs igår vid 18 och gav en glad gubbe med CB digitala. Jag testade inte dagen innan och var därför orolig att ägglossning var igår. Då CB fortsätter att visa glad gubbe i 48 timmar tog jag idag en sticka och testade med vid 13 tiden. Stoppade alltså inte in den i själva "digitala avläsaren". Den till vänster är alltså dagens test som jag tycker har ett ännu starkare teststreck. Då måste det väl vara så att ägglossning inte ännu varit utan borde ske när som helst? Eller hur skulle ni tolka det?? Vi fick till det idag på em och är orolig att det var för sent. Vad tror ni? Kram på er <3 phpNWrqg511564.jpg

Jag har fått lära mig att ägget släpper 12-36 timmar efter ditt SISTA positiva test och i så fall är det ju helt lugnt, tom läge att ligga idag också ????
  • sina86
    Millannn skrev 2014-09-14 17:31:57 följande:

Hej tjejer! Är på äl+7 idag och mina symtom är bara lättretlig och gråtmild! Blir jättearg på pojkvännen jättelätt, känner mig otroligt gnällig :( ni andra som har BIM nästa helg, vad har ni för symtom?

Har bim på lördag känner också av humöret, men det kan ju vara vanlig pms. Lite öm runt brösten typ, men inte så mycket. Miller lite i magen då och då. Hoppas så att det har tagit sig men jag tror inte det :(
  • Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-09-15 07:06:48 följande:
    Det kanske är mina ögon det är fel på, men jag tycker mig se en väldigt väldigt svag linje på det översta strecket. Kan dock inte urskilja om det är rosa eller grått...
    jag tycker också mig se en jättesvag linje...
  • Beth1

Har försökt läsa ikapp lite efter helgen nu. Stort grattis till er som plussat!!

Trist att du lämnar Bebben men stort lycka till

Nu är jag på äl +5. Känner ingenting än men det gjorde jag inte sist heller. Funderar på att ta ett test i helgen som kommer. Mest bara för att jag köpte hem 20st så kan slösa lite

• Pyret 85
    Beth1 skrev 2014-09-15 07:38:10 följande:

Har försökt läsa ikapp lite efter helgen nu. Stort grattis till er som plussat!!

Trist att du lämnar Bebben men stort lycka till

Nu är jag på äl +5. Känner ingenting än men det gjorde jag inte sist heller. Funderar på att ta ett test i helgen som kommer. Mest bara för att jag köpte hem 20st så kan slösa lite

haha jag känner lite samma sak. Köpte också hem 20 så man har att testa med när suget sätter in
  • Carerra
    joss82 skrev 2014-09-15 07:25:39 följande:
    Jag har fått lära mig att ägget släpper 12-36 timmar efter ditt SISTA positiva test och i så fall är det ju helt lugnt, tom läge att ligga idag också ????
    Ja hur är det med det där egentligen? Inget magont idag ialla fall så tycker att ägget borde släppt, nog måste man kunna utläsa bägge mina test som positiva?
Svar på tråden BIM September 2014