BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Peeernilla, jag har samma fast hade BIM 9/9. Blir knäpp, är alltså 6 dagar efter beräknad mens - utan mens och utan plus. Suck, så jobbigt. Hade hellre fått mens nu så vi kan börja nästa försök...
Andra positiva testet, nu börjar vi nog börja tro på det!
Hoppas så innerligt att fler av er får ett plus.
Tänkte bara berätta ev sak som hjälpte mig enormt mycket.
Jag har aldrig haft en jättehög sexdrift, en gång i veckan räcker. Och den första månaden vi skulle försöka bli gravida med sex varje dag runt ägglossningen blev enormt jobbigt för mig. ( det har inte med mina känslor för min fästman.)
Så denna månad körde vi sex när vi kände för det men kompletterade med heminsemination morgon och kväll. mannen gjorde sitt i en mugg, drog upp med en spruta och sen tog jag hand om resten.
Funkar alltså utmärkt.
Så nu fick sex vara sex och barnverkstad vara barnverkstad :)
Tror jag har ägglossning idag. Någon mer som har äl i dagarna?
Vi kör också med det då sambon ibland har prestationsproblem, gör det hela mycket lättare. Många regnbågsbarn som blir till såhär, även endel singel kvinnor som hittar privata donatorer och kör heminsemination. Finns olika typer av kitt att köpa online som funkar bra! Lycka till!
Peeernilla, jag har samma fast hade BIM 9/9. Blir knäpp, är alltså 6 dagar efter beräknad mens - utan mens och utan plus. Suck, så jobbigt. Hade hellre fått mens nu så vi kan börja nästa försök...