• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Peeernilla
    Pyret 85 skrev 2014-09-15 19:33:51 följande:

Ok du vet exakt när du hade ÄL?

Använde äl test och enligt dom hade jag äl runt 29-30/8. Så om jag ska lita på dom så hade jag äl då.. Har inga direkta tydliga psymtom förövrigt under äl
  • NILE90
    Gummsan skrev 2014-09-15 19:34:27 följande:

Vi hade ju det. Torsdag, lördag, måndag, tisdag och onsdag och ägget släppte måndag kväll eller tisdag.

Om ägget släppte tisdag så hade jag förstått. Men om ägget släppte måndag så borde du fått positivt på testet på söndagen och då skulle jag också haft sex.

Men tänk på att allt handlar ju bara om tur, nästa gång blir det nog er tur :)
  • sofiarobin
    Bebben84 skrev 2014-09-10 20:43:33 följande:

Så lycklig att jag dör!!! JAG ÄR TAMEJFAN GRAVID!!!!! Shit nu vågar jag tro på det! Även om det är heeeelt overkligt!!! Men kommer bara känna fullständig lycka när min fantastiske sambo får veta imorgon <3

Stort grattis!!! 

Jag har en fråga dig till, för jag har för mig att det är du som skrivit om detta innan.

Jag har nu 6 dagar innan bim en fruktansvärd "träningsvärk" i ljumskarna och ner mot innerlår.. jag har försökt tänka på om det kan vara något jag har gjort men jag har inte gjort någonting..

Hur var det du kände i dina ljumskar? 
  • kasovi
    Millannn skrev 2014-09-15 19:05:50 följande:

Har haft rikliga lotionflytningar i tre dagar nu ungefär, någon mer?

Jag har haft så! Men nu är det "som vanligt" och ingen mens ännu heller!

Däremot så hade jag met vattnigt innan ett tag. Kändes som att det var jättemycket mens som rann
  • Millannn

Alltså jag vet egentligen inte när min BIM är! Senast jag hade den kom den på söndagen, gången innan det på lördagen och gången innan det på fredagen så det är därför jag skriver 19-21 september.

Jag hade sex natten till lördagen förra helgen och ägglossningen ska ju vara på söndagen då om man räknar in min förra mens men om den kommer på lördagen så har jag ju prickat in ganska rätt! Vad tror ni? :)

• joss82
    Millannn skrev 2014-09-15 19:05:50 följande:

Har haft rikliga lotionflytningar i tre dagar nu ungefär, någon mer?

Jag upptäckte idag att jag också har det! Rikliga lotionflytningar, imorse trodde jag att mensen kommit supertidigt för jag fick så mycket flytningar. I eftermiddags hade jag nästan ÄL-liknande flytningar. ÄL+8 idag...
  • Millannn

Jag brukar alltid dagarna innan mens inte ens vilja tänka på sex överhuvdtaget, allra minst ha det men nu har jag verkligen lust! Min pojkvän är väldigt förvånad men glad då förstås ;) ett symtom till antar jag hihi!

• Gummsan
    NILE90 skrev 2014-09-15 19:41:50 följande:
    Om ägget släppte tisdag så hade jag förstått. Men om ägget släppte måndag så borde du fått positivt på testet på söndagen och då skulle jag också haft sex.

Hade pos söndag kväll och måndag förmiddag. Ja någon gång händer det väl då vi har fyra gemensamma och några till men man blir ändå besviken efter 10månader. Men vem vet kroppen kanske tycker det är bra nu.
  • Gummsan
    NILE90 skrev 2014-09-15 19:41:50 följande:

Men när fertilitetsläkaren vi träffade förra tisdagen hörde att vi haft sex tre dagar i rad sa han att det är ingen ide. Varannan vore toppen och det hade vi ju i och för sig om man bara räknar Tors, lör och mån. Men men får väl se hur det går. Om vi försöker mer eller lägger av.
Svar på tråden BIM September 2014