BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Alltså vilken underbar gynläkare jag har fått chansen att träffa! Under mina två graviditeter har fått komma på hur många vul/ul jag har velat/ behövt och igår mailade jag henne och frågade om det fanns någonting som hon kunde göra/skriva ut för att öka chansen för en lyckad graviditet (när jag plussar nästa gång) och jag trodde inte hon skulle vilja hjälpa oss. Men när jag vaknade idag så hade hon skrivit ett jätte fint mail där hon berättade att det finns två recept på Apoteket att hämta för mig, progesteron och trombyl. Åh vad det känns skönt! Nu ska jag bara få ägglossning och lyckas att bli gravid en tredje gång! Spännande :D någon som privat något av det? :)
Någon får gärna ta bort mig från + listan! Mf idag!! Min cykel är konstig efter ma;t i augusti.
Bim blir i slutet på oktober igen skulle jag tro!? Om vi orkar igen.......
Låter ju verkligen som att du är gravid
Vilket försök? Har du inte testat något alls?
Det kan man känna tidigt. Gjorde det förra året innan bim och test men efter bim och pos försvann det. :o
Säkert plussar du!
Nu behöver jag hjälp! Alltså jag mår så illa. Det började igår och har eskalerat idag. Det är inte normalt. Men det är väl alldeles för tidigt att känna av eventuellt graviditetsillamående? (Är typ på bim-3/-4) Eller? Förra gången kände jag inte av nåt illamående alls förrän flera veckor in i grav och då var det ändå lindrigare än detta. Jag har kanske fått i mig nåt konstigt. Jag kan ju vara gravid ändå, men illamåendet kan väl inte bero på det så tidigt??
:( vad tråkigt...
Trodde du var gravid. :/ Jag joinar dig i bim oktober ;)
Idag kom min mens :( så nästa bim borde vara 22/10 im nån kan lägga till mig :)
Ojojoj bara sådär? :) Har ni försökt länge? Det finns förstående läkare!
Alltså vilken underbar gynläkare jag har fått chansen att träffa! Under mina två graviditeter har fått komma på hur många vul/ul jag har velat/ behövt och igår mailade jag henne och frågade om det fanns någonting som hon kunde göra/skriva ut för att öka chansen för en lyckad graviditet (när jag plussar nästa gång) och jag trodde inte hon skulle vilja hjälpa oss. Men när jag vaknade idag så hade hon skrivit ett jätte fint mail där hon berättade att det finns två recept på Apoteket att hämta för mig, progesteron och trombyl. Åh vad det känns skönt! Nu ska jag bara få ägglossning och lyckas att bli gravid en tredje gång! Spännande :D någon som privat något av det? :)
Förra graviditeten mådde ja illa från äl + 7 och fram till vecka 10. Så det med illamående tar jag som ett väldigt tidigt tecken!
Idag har jag fortsatt måilla, började igår em. Kan va efterslängar av febern jag hade igår några timmar..men eftersom de fortsatt idag med sura uppstötningar så börjar jag fundera...är dessutom bara på äl+5.
Känner min kropp mycket mycket väl bör tilläggas ![]()
Nu behöver jag hjälp! Alltså jag mår så illa. Det började igår och har eskalerat idag. Det är inte normalt. Men det är väl alldeles för tidigt att känna av eventuellt graviditetsillamående? (Är typ på bim-3/-4) Eller? Förra gången kände jag inte av nåt illamående alls förrän flera veckor in i grav och då var det ändå lindrigare än detta. Jag har kanske fått i mig nåt konstigt. Jag kan ju vara gravid ändå, men illamåendet kan väl inte bero på det så tidigt??
...och denna trötthet! Varje minut är ju en pina. Den liksom känns både i kroppen å psykiskt.
Hugg i äggstockarna, någon som haft de?
Låter ju verkligen som att du är gravid
Vilket försök? Har du inte testat något alls?
Ojojoj bara sådär? :) Har ni försökt länge? Det finns förstående läkare!