BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hade visst ingen karaktär i morse o höll inte ut, utan testade och ja ser väl ingenting där... :-/

Grattis alla som har plussat :) väntar med att testa igen på söndag morgon :) hoppet finns där fortfarande :) idag ska vi iväg å träffa kocken som ska hjälpa oss med bröllopsmenyn :) om han inte har ändrat sig ;) tar de sig denna månaden blir de lite knivit med bröllopet ;) 6/6 ska vi bli man och hustru :)
Någon får gärna ta bort mig från + listan! Mf idag!! Min cykel är konstig efter ma;t i augusti.
Bim blir i slutet på oktober igen skulle jag tro!? Om vi orkar igen.......
Fyfan vad orättvist! :( finns inga ord som kan trösta känner jag.. Men jag tänker på dig. Kram
Någon får gärna ta bort mig från + listan! Mf idag!! Min cykel är konstig efter ma;t i augusti.
Har vaknat flera gånger och behövt kissa men har ju fått somna om igen så när jag vaknade kl 4 var jag tvungen att gå upp och ta testen. Och vet ni? Där är en svaaaag linje, lika svag som när jag pulsade sist på ÄL+10. Går knappt att få med på bild. Syns tydligare i verkligheten.
Ser ni något?
Nu behöver jag hjälp! Alltså jag mår så illa. Det började igår och har eskalerat idag. Det är inte normalt. Men det är väl alldeles för tidigt att känna av eventuellt graviditetsillamående? (Är typ på bim-3/-4) Eller? Förra gången kände jag inte av nåt illamående alls förrän flera veckor in i grav och då var det ändå lindrigare än detta. Jag har kanske fått i mig nåt konstigt. Jag kan ju vara gravid ändå, men illamåendet kan väl inte bero på det så tidigt??
Idag kom min mens :( så nästa bim borde vara 22/10 im nån kan lägga till mig :)
Vet att detta är testlagrets men nu vågar jag faktiskt säga att jag är gravid, illamåendet har kommit mycket tidigare denna gången, kände inte av det förrän vecka 7 förra grav. Och grattis till er andra som plussat! BF för mig blir 31/5 el 1/6 beroende på hur man räknar, kommer skilja 2 år & 4 månader mellan barnen ????