BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Lycka till nästa omgång. Kram :)
Och där kom tant röd. Får hoppas oktober ger mig ett plus istället. Eller rättare sagt de ska ge mig ett plus haha! Grattis ännu en gång till alla som har fått plus och för er som väntar på bim håller jag tummar och tår för! Lycka till nu tjejer
Förresten ; jag har haft mycket molvärk sedan i fredags förra veckan. Idag har det varit som mycket mensvärk. Har mycket flytningar (älsekret). Eftersom det pågått i en vecka nu blir jag fundersam? Googlar men hittar ju inget. Fick positivt på ältest igår men jag undrar fortfarande varför jag känt detta så länge och så starkt. Har ägget "fastnat"? Snälla kan nån hjälpa min förvirrade hjärna..
Alltså inte lyckats släppa..
Förresten ; jag har haft mycket molvärk sedan i fredags förra veckan. Idag har det varit som mycket mensvärk. Har mycket flytningar (älsekret). Eftersom det pågått i en vecka nu blir jag fundersam? Googlar men hittar ju inget. Fick positivt på ältest igår men jag undrar fortfarande varför jag känt detta så länge och så starkt. Har ägget "fastnat"? Snälla kan nån hjälpa min förvirrade hjärna..
Imorgon är dagen D!
Ska till MVC och göra graviditetstest.
Ringde o berättade vad min kropp håller på med, barnmorskan tyckte det lät som jag är gravid och sa att jag kan komma dit imorgon vid 8. Man kan ju hoppas iallafall :o
Såg precis att jag fått en liten mörk flytning, nidis kanske?? Hade ägglossning för 5-6 dagar sedan
Så spännande fast samtidigt sååå jobbigt med denna väntan!
Ja ikväll har varit tung och gråtit en hel del.. Ledsen för att du gått igenom samma :/
BIM 10 september.
Idag 18 september och ingen mens. Inget plus heller och jag blir tokig :(
Vad tråkigt att höra :(
Jag missunnar henne inte, men jag är så avundsjuk.. Jag har försökt njuta bäst jag kunnat, ta det med ro osv. Men nu när hon är gravid sjönk mitt hopp och jag vet inte varför..?
Förstår hur du känner... Min mans syster blev gravid innan mig o ja blev ledsen för jag ville vara först liksom... Hon pratade hela tiden om hennes graviditet.. Min enda önskan då va att åtminstående vara gravid innan hennes bf men nope hennes son föddes 4 v för tidigt 1 sept o jag e fortf inte gravid. Känns så jävla jobbigt o min man e så into henne o babyn. Har även 4 andra vänner som försöker vissa börja samtidigt andra senare.. Vill inte att alla dem ska plussa innan.
Fan vad jobbigt!
BIM 10 september.
Idag 18 september och ingen mens. Inget plus heller och jag blir tokig :(
:( vad tråkigt...
Trodde du var gravid. :/ Jag joinar dig i bim oktober ;)