BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Jag är sjuksköterska och är väldigt insatt i läkemedel :) det har gjorts forskning på varför man får upprepade missfall, en grej är just (förutom kromosom fel) små små blodproppar i livmodern. Forskningen har visat på ett väldigt bra resultat, flera kvinnor med upprepade missfall har fött friska och välskapta barn med behandling av acetylsalicylsyra :) får jag ett tredje missfall i rad så kommer jag få utredning, och efter det börja med ex trombyl. Men varför inte börja direkt när jag får chansen :D
Imorgon är dagen D!
Ska till MVC och göra graviditetstest.
Ringde o berättade vad min kropp håller på med, barnmorskan tyckte det lät som jag är gravid och sa att jag kan komma dit imorgon vid 8. Man kan ju hoppas iallafall :o
Ja ikväll har varit tung och gråtit en hel del.. Ledsen för att du gått igenom samma :/
Samma sak hände mig, min vän som jag pratat massor med om att vara gravida samtidigt blev gravid på första försöket. Nu är hon väl i fjärde månaden eller så och här sitter jag hur ogravid som helst. Grät en del efter det beskedet också.
Imorgon är dagen D!
Ringde o berättade vad min kropp håller på med, barnmorskan tyckte det lät som jag är gravid och sa att jag kan komma dit imorgon vid 8. Man kan ju hoppas iallafall :o
Och där kom tant röd. Får hoppas oktober ger mig ett plus istället. Eller rättare sagt de ska ge mig ett plus haha! Grattis ännu en gång till alla som har fått plus och för er som väntar på bim håller jag tummar och tår för! Lycka till nu tjejer
Lucka till under älperioden!
Vi pratade om att vara gravida samtidigt nästan varje gång vi sågs. Hur kul det skulle vara. Att hon längtade men att det kanske inte var rätt ÄN. Och nu berättar hon att de väntar barn.. Det var planerat och efterlängtat.
Just nu känns det som att vad än vi gör kommer vi inte få barn, inte på naturlig väg iallafall.. Funkar det inte denna gång drar jag mig ur FL och bebisverkstan igen ett tag..
Lycka till imorgon!!
Imorgon är dagen D!
håller tummarna!
Lycka till imorgon!!
Lycka till :)
Imorgon är dagen D!
Ändå har jag bara varit aktiv i två månader nu haha.. Gud vilken press FL kan sätta på en väldigt fort (men det beror ju på hur man är som person)
Ja, att ta paus från fl kan vara nyttigt tror jag. Håller ändå tummarna att ni lyckas nu!