• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe

Kram tillbaka <3

Jag har så med tappen. Som en jojjo efter äl.

SRMmamma87 skrev 2014-09-18 17:29:16 följande:

Någon annan vars livmodertapp verkar hoppa fram och tillbaka lite som den vill och inte verkar följa den sagda rytmen??

• SecretlyMe

Tack Pyret <3

Pyret 85 skrev 2014-09-18 17:37:24 följande:

skickar en stor kram <3

• SRMmamma87
    SecretlyMe skrev 2014-09-18 17:45:21 följande:

Kram tillbaka <3

Jag har så med tappen. Som en jojjo efter äl.

Jag har så både före och efter äl. Hoppas det inte är något som kan skapa problem med att bli gravid.
  • SecretlyMe

Lucka till under älperioden!

Vi pratade om att vara gravida samtidigt nästan varje gång vi sågs. Hur kul det skulle vara. Att hon längtade men att det kanske inte var rätt ÄN. Och nu berättar hon att de väntar barn.. Det var planerat och efterlängtat.

Just nu känns det som att vad än vi gör kommer vi inte få barn, inte på naturlig väg iallafall.. Funkar det inte denna gång drar jag mig ur FL och bebisverkstan igen ett tag..

NILE90 skrev 2014-09-18 17:44:45 följande:

Usch, jag förstår dig verkligen. Min bästa vän fick barn redan innan vi började försöka men om hon skulle komma och säga att hon är gravid igen innan jag blivit det så hade jag tagit det ganska hårt jag också.

Men man får bryta ihop, snart är det eran tur också! <3

• SecretlyMe

Lycka* haha..

SecretlyMe skrev 2014-09-18 17:49:35 följande:

Vi pratade om att vara gravida samtidigt nästan varje gång vi sågs. Hur kul det skulle vara. Att hon längtade men att det kanske inte var rätt ÄN. Och nu berättar hon att de väntar barn.. Det var planerat och efterlängtat.

Just nu känns det som att vad än vi gör kommer vi inte få barn, inte på naturlig väg iallafall.. Funkar det inte denna gång drar jag mig ur FL och bebisverkstan igen ett tag..

• SecretlyMe

Nej det är det inte :)

SRMmamma87 skrev 2014-09-18 17:48:13 följande:

Jag har så både före och efter äl. Hoppas det inte är något som kan skapa problem med att bli gravid.

• MiaIa90

Här är de nog ingen äl var lite starkare i morse men inte nu på eftermiddagen:/. 
    Spelar de roll hur länge man håller sig innan man gör äl test?

• NILE90
    SecretlyMe skrev 2014-09-18 17:49:35 följande:

Samma här, funkar det inte nu så blir det inget mer FL och inga fler ÄL-test. Då får det vara.
  • joss82
    SecretlyMe skrev 2014-09-18 16:44:07 följande:

Fick idag beskedet att min bästa vän är gravid. Är så glad för hennes skull men bröt ihop senare.. De hade inte heller försökt speciellt länge..

Samma sak hände mig, min vän som jag pratat massor med om att vara gravida samtidigt blev gravid på första försöket. Nu är hon väl i fjärde månaden eller så och här sitter jag hur ogravid som helst. Grät en del efter det beskedet också.
Svar på tråden BIM September 2014