BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Kram tillbaka <3
Jag har så med tappen. Som en jojjo efter äl.
Någon annan vars livmodertapp verkar hoppa fram och tillbaka lite som den vill och inte verkar följa den sagda rytmen??
Tack Pyret <3
skickar en stor kram <3
Kram tillbaka <3
Jag har så med tappen. Som en jojjo efter äl.
Lucka till under älperioden!
Vi pratade om att vara gravida samtidigt nästan varje gång vi sågs. Hur kul det skulle vara. Att hon längtade men att det kanske inte var rätt ÄN. Och nu berättar hon att de väntar barn.. Det var planerat och efterlängtat.
Just nu känns det som att vad än vi gör kommer vi inte få barn, inte på naturlig väg iallafall.. Funkar det inte denna gång drar jag mig ur FL och bebisverkstan igen ett tag..
Usch, jag förstår dig verkligen. Min bästa vän fick barn redan innan vi började försöka men om hon skulle komma och säga att hon är gravid igen innan jag blivit det så hade jag tagit det ganska hårt jag också.
Men man får bryta ihop, snart är det eran tur också! <3
Lycka* haha..
Vi pratade om att vara gravida samtidigt nästan varje gång vi sågs. Hur kul det skulle vara. Att hon längtade men att det kanske inte var rätt ÄN. Och nu berättar hon att de väntar barn.. Det var planerat och efterlängtat.
Just nu känns det som att vad än vi gör kommer vi inte få barn, inte på naturlig väg iallafall.. Funkar det inte denna gång drar jag mig ur FL och bebisverkstan igen ett tag..
Nej det är det inte :)
Jag har så både före och efter äl. Hoppas det inte är något som kan skapa problem med att bli gravid.
Här är de nog ingen äl var lite starkare i morse men inte nu på eftermiddagen:/.
Spelar de roll hur länge man håller sig innan man gör äl test?
Ni kan ta bort mig från listan..
Fick idag beskedet att min bästa vän är gravid. Är så glad för hennes skull men bröt ihop senare.. De hade inte heller försökt speciellt länge..