BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Från FASS: "Trombyl kan, som många antiinflammatoriska läkemedel (s.k. NSAID), försvåra möjligheten att bli gravid och rekommenderas därför inte till kvinnor som försöker bli gravida."
Var tvungen att googla för att se vad trombyl va, tyckte jag kände igen det (förmodligen från farmors eller mormors medicinaskar). Men jag antar att din gynläkare vet vad som är bra för dig :)
Hoppas du blir gravid snart igen och får behålla! :)
Låter mysigt med middag ute. Skönt med nåt annat ibland. Hoppas ni får det trevligt :)
Jag har nog äl idag kanske. Positivt test igår, tempen imorse var låg så ingen äl skedde igår iallafall. Får väl bara hoppas nu..
Tog ett test till nu. Ännu svagare om där ens är ett streck. kan vara inbillning också för såå svagt var det.
Får väl se imorgonbitti om det syns bättre.
Illamående till och från hela dagen plus att dom sura uppstötningarna fortsatt. ööh.. hugger ner mot ljumskarna också.
Tempen går upp efter äl.. Vill veta mer exakt då vi aldrig lyckas nån jävla gång.. Tänker inte dra ner nån med min bittra attityd just nu, är bara så ledsen efter dagens besked..
Ah. Jag har funderat lite på det där med positivt ägglossningstest och när ägglossningen faktiskt sker. Hur exakt kan man veta genom att tempa? För enkelhetens skull säger jag att jag har ägglossning samma dag som testet blir positivt. Brukar tyckas känna av det inom samma dygn. Men det där med att gå på ägglossningssmärta kan ju vara lite si så där. Det behöver ju inte kännas som mest just vid ägglossningen.
Fick idag beskedet att min bästa vän är gravid. Är så glad för hennes skull men bröt ihop senare.. De hade inte heller försökt speciellt länge..
Någon annan vars livmodertapp verkar hoppa fram och tillbaka lite som den vill och inte verkar följa den sagda rytmen??
Fick idag beskedet att min bästa vän är gravid. Är så glad för hennes skull men bröt ihop senare.. De hade inte heller försökt speciellt länge..
Någon får gärna ta bort mig från + listan! Mf idag!! Min cykel är konstig efter ma;t i augusti.
Bim blir i slutet på oktober igen skulle jag tro!? Om vi orkar igen.......
Positivt ÄL-test idag, så nu blir det att mysa till det idag och resten av veckan. :)