BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hej! , tänkte hoppa in här om det är okej :)
Är på bim+2 och inga symtomer på att mensen är påväg . Tänkte testa imorron bitti och se va testet visat, men är grymt nervös, hade några konstiga blödningar mellan äl och bim men ingenting sen dess som kan tyda på graviditet eller mens. Nu är det bara och vänta och se :) . Grattis till alls som plussat denna månad ! :)
Det kan ju vara så att man mår bättre av att acceptera det :) och personligen mår jag inte dåligt av det.
Är individuellt och var och en gör som man villl
Nu har jag varit hos bm som konstaterade att ägglossningen förmodligen hoppat över en månad eller inträffat senare än vanligt, för första gången i mitt liv!
Typiskt att kroppen ska luras så precis när man börjat försöka!
Fick som hemläxa att gå hem o "jobba" lite med karln och återkomma om några veckor igen!
Tråkigt att få negativt, men ändå skönt att få prata med en kunnig o få svar på lite frågor. Känns bra trots allt :)
Dag 31 och ingen mens. Brukar ligga på mellan 28 och 32. 32 har dock bara hänt en gång! Gjorde ett test imorse som visade negativt såklart :) var på toa och såg en färgskillnad på pappret å var säker på att det var mensen. Men nu nästa gång såg jag ingenting, så jag hoppas innerligt att den håller sig bortA. Om inte så har jag fullt upp nästa cykel, har nämligen beställt närmare 50 äl test så jag kan hitta min ägglossning som jag aldrig märker av :)
Dag 31 och ingen mens. Brukar ligga på mellan 28 och 32. 32 har dock bara hänt en gång! Gjorde ett test imorse som visade negativt såklart :) var på toa och såg en färgskillnad på pappret å var säker på att det var mensen. Men nu nästa gång såg jag ingenting, så jag hoppas innerligt att den håller sig bortA. Om inte så har jag fullt upp nästa cykel, har nämligen beställt närmare 50 äl test så jag kan hitta min ägglossning som jag aldrig märker av :)
Idag är jag så bitter över morgonens test. Det skulle ju vara starkare idag!!!
Nu har jag varit hos bm som konstaterade att ägglossningen förmodligen hoppat över en månad eller inträffat senare än vanligt, för första gången i mitt liv!
Typiskt att kroppen ska luras så precis när man börjat försöka!
Fick som hemläxa att gå hem o "jobba" lite med karln och återkomma om några veckor igen!
Tråkigt att få negativt, men ändå skönt att få prata med en kunnig o få svar på lite frågor. Känns bra trots allt :)
Positivt va??? :D 
Fattar ingenting. Min mens tog slut i måndags, igår och i morse mådde jag jätteilla och idag har jag haft som molande mensvärk och har flytningar med pyttelite blodblandat i. Aldrig varit med om något liknande, vad sjutton kan det vara? Och jag kan ju inte ha ÄL redan (den är beräknad den 29e). Någon som varit med om något liknande?