• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2014-09-19 21:33:20 följande:

Du har fått svar i andra trådar redan. Ta ett gravtest och kolla. Är det negativt, ta ett ältest. :)

Har fått Ett svar i en annan tråd. Jag undrar om det är någon mer som varit med om detta, det är väl inget fel med att jag gör det?
  • SecretlyMe

Sa inte att det var fel heller, chilla lite :) Är förmodligen därför ingen svarat, för ingen här varit med om det. Men om du vill, ta ett gravtest och se efter :)

Lizzie09 skrev 2014-09-19 21:49:44 följande:

Har fått Ett svar i en annan tråd. Jag undrar om det är någon mer som varit med om detta, det är väl inget fel med att jag gör det?

• SecretlyMe

Jajjemen! :)

carolinheiner skrev 2014-09-19 21:42:04 följande:

Hoppas vi på de bästa :)

• Fiiaaa
    Lizzie09 skrev 2014-09-19 21:14:42 följande:

Frågar igen;

Fattar ingenting. Min mens tog slut i måndags, igår och i morse mådde jag jätteilla och idag har jag som molande mensvärk till & från och har haft flytningar med pyttelite blodblandat i. Aldrig varit med om något liknande, vad sjutton kan det vara? Och jag kan ju inte ha ÄL redan (den är beräknad den 29e). Någon som varit med om något liknande?

Det är ju högst osannolikt att du skulle vara gravid om du precis haft mens. Men om du upplever att något är konstigt så ta ett gravtest för säkerhets skull, det finns de som blöder lite i tidig graviditet. Om du inte mår bra, har konstiga blödningar och oroar dig så är det väl dessutom en bra ide att söka läkarhjälp, oavsett om du är gravid eller inte. Lycka till!
  • Lizzie09
    Fiiaaa skrev 2014-09-19 22:48:39 följande:
    Det är ju högst osannolikt att du skulle vara gravid om du precis haft mens. Men om du upplever att något är konstigt så ta ett gravtest för säkerhets skull, det finns de som blöder lite i tidig graviditet. Om du inte mår bra, har konstiga blödningar och oroar dig så är det väl dessutom en bra ide att söka läkarhjälp, oavsett om du är gravid eller inte. Lycka till!
    Ja jag kände så också, tror inte att jag är gravid heller men tar nog ett test imorgon för att vara säker. Mår bra i övrigt, så det är säkert kroppen som spelar mig ett jäkla spratt :) Tack så mycket! :)
  • Pyret 85
    ÄlskarMina skrev 2014-09-19 21:02:36 följande:

Tappa ej hoppet. Nu håller vi tummarna här! Är ju trots allt inte bim än.

carolinheiner skrev 2014-09-19 21:43:05 följande:
    Kom igen! Än är hoppet inte förlorat! :)
    Nä jag vet att BIM inte har varit, blev bara så less.

Molvärk i magen idag och illamåendet sitter i.

• Beth1

Tog ett test nu som var tokblankt. Testar igen närmare BIM eller på bim. Känns helt ok för jag förväntade mig egentligen inte att se något så tidigt. Tålamod helt enkelt

• mrshellstrom
    Pyret 85 skrev 2014-09-20 06:39:00 följande:

Nä jag vet att BIM inte har varit, blev bara så less.

Molvärk i magen idag och illamåendet sitter i.

Inte tagit något mer test Pyret?
  • FruA78

Jag är gravid! Har i flera dagar fått svagt svagt positivt på testlagretsstickor men imorse på förväntad bim plussade jag på clearblue + och digital. Äntligen efter 11 månader det känns helt overkligt är så lycklig.

• sofiarobin

Tokblankt test imorse och har bim idag eller imorgon. Jag har officiellt gett upp. På måndag ska jag ringa gyn..

Svar på tråden BIM September 2014