BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Du har fått svar i andra trådar redan. Ta ett gravtest och kolla. Är det negativt, ta ett ältest. :)
Sa inte att det var fel heller, chilla lite :) Är förmodligen därför ingen svarat, för ingen här varit med om det. Men om du vill, ta ett gravtest och se efter :)
Har fått Ett svar i en annan tråd. Jag undrar om det är någon mer som varit med om detta, det är väl inget fel med att jag gör det?
Jajjemen! :)
Hoppas vi på de bästa :)
Frågar igen;
Fattar ingenting. Min mens tog slut i måndags, igår och i morse mådde jag jätteilla och idag har jag som molande mensvärk till & från och har haft flytningar med pyttelite blodblandat i. Aldrig varit med om något liknande, vad sjutton kan det vara? Och jag kan ju inte ha ÄL redan (den är beräknad den 29e). Någon som varit med om något liknande?
Tappa ej hoppet. Nu håller vi tummarna här! Är ju trots allt inte bim än.
Tog ett test nu som var tokblankt. Testar igen närmare BIM eller på bim. Känns helt ok för jag förväntade mig egentligen inte att se något så tidigt. Tålamod helt enkelt
Nä jag vet att BIM inte har varit, blev bara så less.
Molvärk i magen idag och illamåendet sitter i.
Jag är gravid! Har i flera dagar fått svagt svagt positivt på testlagretsstickor men imorse på förväntad bim plussade jag på clearblue + och digital. Äntligen efter 11 månader det känns helt overkligt är så lycklig. 
Tokblankt test imorse och har bim idag eller imorgon. Jag har officiellt gett upp. På måndag ska jag ringa gyn..