• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • kasovi
    Det vackraste skrev 2014-09-19 15:17:51 följande:

Trist. Tror dock att du måste få en blödning först så gamla slemhinnan försvinner och du får en ny näringsrik innan ny äl.

Så kan det nog vara.. Får se om det kommer nån mens snart. Hoppas faktiskt det så det känns som man har lite mer koll :)
    Beth1 skrev 2014-09-19 15:51:36 följande:

Japp, det är väl enda sättet Har du tänkt testa med äl-tester?

Nä, jag har inte en susning om hur man gör eller när i månaden man ska börja :S Känns som jag bara skulle lyckas slösa upp dom för ingenting!
  • Helena1988

6 dagar didigt, ej morg urin. Svårt att se via mobil. Men ser en vit kontur där strecket skall vara. Har "mensvärks smärtor + träningsvärk" som kommer och går, i tisdags högg/stack det till!??????

• Pyret 85

Blää nu tänker jag vänta in mensen som säkert kommer i början på nästa vecka. Brukar inte bli berörd utav negativa tester men denna gången blir jag det.
    Förstår dock inte varför jag mår så illa.

• MiaIa90

Hej jag fick idag en telle tid men en gyn läkare den 29 och se om jag kan få pregotime utskrivet så man sparar en månad på de för man ska ju ta tabletterna på dag 5 i cykeln och min mens kommer precis ha slutat när ajg ska till gyn läkaren och träffa han.

• Manelma
    Malinbarre skrev 2014-09-19 20:18:42 följande:

Nog är det positivt :) men 5 timmar efter så börjar det bli svagare igen, varför?? :(

LH hormomnet ökar snabbt vid ägglossning och sjunker sen nästan lika snabbt efter att ägget släppt. Jag har också sett snabb sänkning när jag testade med ÄL stickor. Tillsammans med ägglossningsmärta såg man även att så fort det slutade värka så började det sjunka. 
  • ÄlskarMina
    Malinbarre skrev 2014-09-19 20:19:37 följande:

Ser ni, det börjar bli svagare :( varför??

Är det inte för att ägget släpper nu? Sexa på istället, du behöver inte testa mer.
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10*.¸¸.·*¨`·
  • SecretlyMe

Ägget släppt?

Tycker dock.inte det ser svagare ut.

Malinbarre skrev 2014-09-19 20:19:37 följande:

Ser ni, det börjar bli svagare :( varför??

• Gummsan
    Manelma skrev 2014-09-19 09:39:48 följande:

Tycker det är så svårt att fånga på bild. Va tvungen att ta två tester bara för att se att det inte är en som visar konstigheter. Åh va nervös jag kommer va imorgon!!!! Tack alla!! phpnlXTJU11075.jpg

Grattis!!
Svar på tråden BIM September 2014