BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Trist. Tror dock att du måste få en blödning först så gamla slemhinnan försvinner och du får en ny näringsrik innan ny äl.
Japp, det är väl enda sättet Har du tänkt testa med äl-tester?
6 dagar didigt, ej morg urin. Svårt att se via mobil. Men ser en vit kontur där strecket skall vara. Har "mensvärks smärtor + träningsvärk" som kommer och går, i tisdags högg/stack det till!?????? 
Blää nu tänker jag vänta in mensen som säkert kommer i början på nästa vecka. Brukar inte bli berörd utav negativa tester men denna gången blir jag det.
Förstår dock inte varför jag mår så illa.
Hej jag fick idag en telle tid men en gyn läkare den 29 och se om jag kan få pregotime utskrivet så man sparar en månad på de för man ska ju ta tabletterna på dag 5 i cykeln och min mens kommer precis ha slutat när ajg ska till gyn läkaren och träffa han.
Nog är det positivt :) men 5 timmar efter så börjar det bli svagare igen, varför?? :( 
Ser ni, det börjar bli svagare :( varför?? 
Nog är det positivt :) men 5 timmar efter så börjar det bli svagare igen, varför?? :(
Ägget släppt?
Tycker dock.inte det ser svagare ut.
Tycker det är så svårt att fånga på bild. Va tvungen att ta två tester bara för att se att det inte är en som visar konstigheter. Åh va nervös jag kommer va imorgon!!!! Tack alla!!