• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Beth1
    Fian88 skrev 2014-09-18 21:31:35 följande:

Såg precis att jag fått en liten mörk flytning, nidis kanske?? Hade ägglossning för 5-6 dagar sedan smile1.gif

Så spännande fast samtidigt sååå jobbigt med denna väntan!

Spännande
  • Beth1
    Liiinis skrev 2014-09-18 22:42:41 följande:
    Jag har tyvärr inget svar på din fråga men jag känner igen mig lite och tänkte skriva och be om lite råd här ikväll jag med.

Jag har testat med äl-test senaste månaden och fick positivt test i söndags och måndags sen i tisdags var det neg så jag gissar på att jag hade äl i måndags kväll eller något sånt. Hade inga äl-flytningar som jag märkte av varken sön, mån eller tis. Tidigare idag däremot när jag var på toaletten så upptäckte jag lite flytningar som gick att dra ut som en bro mellan fingrarna. Hade sex senast i måndags så tror inte att det kan ha varit det. Kan man få såna flytningar utan att det är vid äl? För det kan väl inte ha dröjt ända tills idag för ägget att släppa?
    Det där med flytningar kan verkligen vara knepigt. För mig stämde det inte heller alls den här månaden så jag tror du ska gå på äl-testerna
  • Beth1
    Pyret 85 skrev 2014-09-19 05:09:22 följande:

Strecket igår va nog bara ett spökstreck. Gjorde två test nu och båda var tokblanka. Bläääää!!!!

Vad trist testa imorgon igen och se!
  • Fian88
    Charlie40 skrev 2014-09-18 23:32:49 följande:
    Åh det fick jag sist också på dag 6 :) är på äl+4 nu så vi får se vad som händer denna gång.
    Spännande! Jag höll på att missa den men tyckte jag såg nått konstigt i trosorna så tittade en gång till.

Har även sagt att jag inte ska testa innan bim den här gången, blir ju så dyrt med alla test, men får se om jag kan hålla mig
  • Det vackraste

Strecket igår va nog bara ett spökstreck. Gjorde två test nu och båda var tokblanka. Bläääää!!!!

Kan va mf

:/ urrk......
  • Fian88

Så tråkigt! Har du bim idag? Kanske ska vänta några dagar till (om inte mensen dyker upp) så hormonhalten hinner stiga lite mer?
  • Pyret 85
    Fian88 skrev 2014-09-19 07:32:39 följande:
    Så tråkigt! Har du bim idag? Kanske ska vänta några dagar till (om inte mensen dyker upp) så hormonhalten hinner stiga lite mer?
    nä jag har BIM på måndag så jag är ju tidigt ute i vilket fall som.
  • Fian88

Skriver samma sak igen . Har molvärk i magen vilket jag inte brukar ha mellan ägglossning och mens. Är det möjligt att känna det så tidigt om det nu tagit sig? Ägglossning för en vecka sedan. När jag testade positivt med sonen gjorde jag det efter att ha haft molvärk i en vecka utan att mensen dök upp. Fasen, försökt få mig själv att INTE överanalysera allt hela tiden men är så svårt att låta bli! Ska i alla fall verkligen försöka hålla mig från att testa innan bim!

• Fian88
    Pyret 85 skrev 2014-09-19 07:39:53 följande:
    nä jag har BIM på måndag så jag är ju tidigt ute i vilket fall som.
    Då hade jag försökt vänta tills dess om jag var du, lättare sagt än gjort såklart, men försök . Än är det ju verkligen inte kört!
Svar på tråden BIM September 2014