BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Fler som tänkt testa i helgen?
Jag är på äl+9 idag och tänkte testa imorgon, känner av lite molvärk nu på eftermiddagen och ökade flytningar idag. Har innan varit helt torr. Hoppas det inte är tecken på mens!
Idag steg tempen ytterligare lite till också. Nån som tempar och har koll på om det är vanligt?
Positivt va??? :D
Imorgon är jag på äl+15,så jag har nog tänkt testa i helgen. Vet inte när bim är då detta är första äl efter mf :) inga mens liknande känningar än så hoppas den håller sig borta.
Tråkigt att det var negativt
Skönt ändå att det känns OK och att du fick lite svar!
Fler som tänkt testa i helgen?
Jag är på äl+9 idag och tänkte testa imorgon, känner av lite molvärk nu på eftermiddagen och ökade flytningar idag. Har innan varit helt torr. Hoppas det inte är tecken på mens!
Idag steg tempen ytterligare lite till också. Nån som tempar och har koll på om det är vanligt?
Jo men det får ju stå för dig. Jag har också rätt att acceptera faktum tex. Ingen idé att bli irriterad. ![]()
Absolut.. Men blir lite irreterad :(
Ja, man blir ju väldigt fundersam när det inte är precis som förut. Men vi får se hur det blir. Kommer vara svårt att pricka ÄL nu när jag inte har en aning om när jag har BIM. Tänkte kanske gå på ett ungefär då den borde komma 3 oktober enligt min app :) Då blir det att ligga (i) nu i dagarna!
Imorgon är jag på äl+15,så jag har nog tänkt testa i helgen. Vet inte när bim är då detta är första äl efter mf :) inga mens liknande känningar än så hoppas den håller sig borta.