• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Det vackraste
    Peeernilla skrev 2014-09-18 22:21:12 följande:

Trodde jag med.. Men men.. :/ nya tag i oktober för oss då! :D

Ja det är det!
  • Liiinis
    SecretlyMe skrev 2014-09-18 20:53:39 följande:

Förresten ; jag har haft mycket molvärk sedan i fredags förra veckan. Idag har det varit som mycket mensvärk. Har mycket flytningar (älsekret). Eftersom det pågått i en vecka nu blir jag fundersam? Googlar men hittar ju inget. Fick positivt på ältest igår men jag undrar fortfarande varför jag känt detta så länge och så starkt. Har ägget "fastnat"? Snälla kan nån hjälpa min förvirrade hjärna..

Jag har tyvärr inget svar på din fråga men jag känner igen mig lite och tänkte skriva och be om lite råd här ikväll jag med.

Jag har testat med äl-test senaste månaden och fick positivt test i söndags och måndags sen i tisdags var det neg så jag gissar på att jag hade äl i måndags kväll eller något sånt. Hade inga äl-flytningar som jag märkte av varken sön, mån eller tis. Tidigare idag däremot när jag var på toaletten så upptäckte jag lite flytningar som gick att dra ut som en bro mellan fingrarna. Hade sex senast i måndags så tror inte att det kan ha varit det. Kan man få såna flytningar utan att det är vid äl? För det kan väl inte ha dröjt ända tills idag för ägget att släppa?
  • Charlie40
    Fian88 skrev 2014-09-18 21:31:35 följande:

Såg precis att jag fått en liten mörk flytning, nidis kanske?? Hade ägglossning för 5-6 dagar sedan smile1.gif

Så spännande fast samtidigt sååå jobbigt med denna väntan!

Åh det fick jag sist också på dag 6 :) är på äl+4 nu så vi får se vad som händer denna gång.
  • mrshellstrom
    Pyret 85 skrev 2014-09-18 06:12:07 följande:

En annan bild:

Mitt såg ut så på äl+10, kanske liiiiite starkare men det beror nog mer på bilden. :)

Heja heja! Håller tummarna!
  • Pyret 85

Strecket igår va nog bara ett spökstreck. Gjorde två test nu och båda var tokblanka. Bläääää!!!!

• SecretlyMe

Jag blir fan tokig snart. Fortfarande älsekret som hållt i sig en vecka nu. Molvärk som vid strax innan mens fortfarande. Men tempen höjs inte?? Efter äl brukar jag ligga på över 37, imorse var den 36.6. Har jag ingen äl eller vad är det frågan om?? Fan vad frustrerad jag är. Inte kan jag sova heller, vaknade tvärpigg halv fyra...

• SecretlyMe

Jävla skit då. Fan vad värdelöst. Fattar inte, är det fel på testen eller våra ögon?? Verkar inte som att det är meningen att man ska testa innan mensen är sen. Är väl det som är nackdelen med tidiga test och fördelen men senare test..

Pyret 85 skrev 2014-09-19 05:09:22 följande:

Strecket igår va nog bara ett spökstreck. Gjorde två test nu och båda var tokblanka. Bläääää!!!!

• Pyret 85

Ja och som vanligt måste jag analysera allt. Kan det vara så att jag hållit mig för länge så att mängden kiss blivit för mkt så att hcg blir väldigt svag? Jag kissade typ 19.30 och sen kl 5. Jag var kissnödig igen när jag vaknade vid 22 men tänkte: nä nu ska jag inte kissa för jag ska testa imorgon. Så har jag vaknat flera gånger i natt och behövt kissa men har inte gjort det. Kan det ha betydelse?

• Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-09-19 06:01:25 följande:

Jag blir fan tokig snart. Fortfarande älsekret som hållt i sig en vecka nu. Molvärk som vid strax innan mens fortfarande. Men tempen höjs inte?? Efter äl brukar jag ligga på över 37, imorse var den 36.6. Har jag ingen äl eller vad är det frågan om?? Fan vad frustrerad jag är. Inte kan jag sova heller, vaknade tvärpigg halv fyra...

Jättetokigt att du har sekret så länge. Vet inte vad det beror på. Konstigt med tempen också.
  • Beth1
    kasovi skrev 2014-09-18 19:08:17 följande:

Imorgon är dagen D!

Ska till MVC och göra graviditetstest.

Ringde o berättade vad min kropp håller på med, barnmorskan tyckte det lät som jag är gravid och sa att jag kan komma dit imorgon vid 8. Man kan ju hoppas iallafall :o

Lycka till nu!!
Svar på tråden BIM September 2014