BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Trodde jag med.. Men men.. :/ nya tag i oktober för oss då! :D
Förresten ; jag har haft mycket molvärk sedan i fredags förra veckan. Idag har det varit som mycket mensvärk. Har mycket flytningar (älsekret). Eftersom det pågått i en vecka nu blir jag fundersam? Googlar men hittar ju inget. Fick positivt på ältest igår men jag undrar fortfarande varför jag känt detta så länge och så starkt. Har ägget "fastnat"? Snälla kan nån hjälpa min förvirrade hjärna..
Såg precis att jag fått en liten mörk flytning, nidis kanske?? Hade ägglossning för 5-6 dagar sedan ![]()
Så spännande fast samtidigt sååå jobbigt med denna väntan!
En annan bild:
Strecket igår va nog bara ett spökstreck. Gjorde två test nu och båda var tokblanka. Bläääää!!!!
Jag blir fan tokig snart. Fortfarande älsekret som hållt i sig en vecka nu. Molvärk som vid strax innan mens fortfarande. Men tempen höjs inte?? Efter äl brukar jag ligga på över 37, imorse var den 36.6. Har jag ingen äl eller vad är det frågan om?? Fan vad frustrerad jag är. Inte kan jag sova heller, vaknade tvärpigg halv fyra...
Jävla skit då. Fan vad värdelöst. Fattar inte, är det fel på testen eller våra ögon?? Verkar inte som att det är meningen att man ska testa innan mensen är sen. Är väl det som är nackdelen med tidiga test och fördelen men senare test..
Strecket igår va nog bara ett spökstreck. Gjorde två test nu och båda var tokblanka. Bläääää!!!!
Ja och som vanligt måste jag analysera allt. Kan det vara så att jag hållit mig för länge så att mängden kiss blivit för mkt så att hcg blir väldigt svag? Jag kissade typ 19.30 och sen kl 5. Jag var kissnödig igen när jag vaknade vid 22 men tänkte: nä nu ska jag inte kissa för jag ska testa imorgon. Så har jag vaknat flera gånger i natt och behövt kissa men har inte gjort det. Kan det ha betydelse?
Jag blir fan tokig snart. Fortfarande älsekret som hållt i sig en vecka nu. Molvärk som vid strax innan mens fortfarande. Men tempen höjs inte?? Efter äl brukar jag ligga på över 37, imorse var den 36.6. Har jag ingen äl eller vad är det frågan om?? Fan vad frustrerad jag är. Inte kan jag sova heller, vaknade tvärpigg halv fyra...
Imorgon är dagen D!
Ska till MVC och göra graviditetstest.
Ringde o berättade vad min kropp håller på med, barnmorskan tyckte det lät som jag är gravid och sa att jag kan komma dit imorgon vid 8. Man kan ju hoppas iallafall :o