• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Emmissara

Fortfarande ingen mens i siktet är på bim+8 nu, mår mer och mer illa på mornarna, tänkte försöka ta ett test imorgon bitti om jag vågar :/

Emmissara skrev 2014-09-19 10:33:27 följande:

Hejsan jag har inte varit inne här på en vecka, ser att det är flera som har plussat så ett stort grattis till er.

Iaf jag hade bim den 12/9 alltså förra fredagen, jag fick ett minus på morgonen och bröt ihop helt, jag hade inga tecken på att mensen var på g just då. På lördagkvällen fick jag lite menssmärtor och tänkte att aa då kommer den på söndagen men det gjorde den inte, nu är jag på bim+7 och har fortfarande inte fått min mens.

Jag mår illa och har yrsel är känslig för vissa dofter, men det var jag också innan bim. i tisdags började jag få järn/metall smak i munnen.

Men jag vågar inte testa :(

• Det vackraste
    Pyret 85 skrev 2014-09-20 08:22:49 följande:

Grattis!!

GRATTIS! !!!

Det är en slump och nu kom tärningen rätt för er! Sååå glad för Din skull!! :)
  • Det vackraste

Har du inte tagit något test alls? Jag tror du är preggo

Emmissara skrev 2014-09-20 09:51:03 följande:

Fortfarande ingen mens i siktet är på bim+8 nu, mår mer och mer illa på mornarna, tänkte försöka ta ett test imorgon bitti om jag vågar :/

Det vackraste skrev 2014-09-20 09:51:35 följande:

GRATTIS! !!!

Det är en slump och nu kom tärningen rätt för er! Sååå glad för Din skull!! :)

• Fia90

Nu är jag på BIM+9. Hade inga gravtest kvar så tog ett äl-test. Har inte fått utslag på dem sen jag slutade med p-piller (1aug). Idag visade det följande. Antingen har jag ägglossning idag 9 dagar efter beräknad mens eller så gör den utslag för graviditet. Oavsett är det ju positivt!

• Det vackraste

Nejmen Grattis skulle till fruA78 såklart som plussat efter 11 försök.

Och skulle ej citera mig själv heller.......

• Malinbarre
    Milie skrev 2014-09-20 09:39:35 följande:

Insåg precis en till positiv sak med att fortsätta i samma tråd. Jag känner mig faktiskt mindre stressad av att byta tråd/månadsnamn "hela tiden". Det är himla skönt att få vara kvar på samma.

Eller hur :) Man ska dra sin historia varje gång och lära känna igen alla igen. Det blir som en besvikelse när man måste byta tråd varje bim. Och hittills är vi ett gäng riktigt stöttande och fina människor :)
  • Malinbarre
    FruA78 skrev 2014-09-20 08:14:00 följande:

Jag är gravid! Har i flera dagar fått svagt svagt positivt på testlagretsstickor men imorse på förväntad bim plussade jag på clearblue + och digital. Äntligen efter 11 månader det känns helt overkligt är så lycklig. phpNB3tY963708.jpg

Grattis!! :)
  • Det vackraste
    Malinbarre skrev 2014-09-19 20:18:42 följande:

Nog är det positivt :) men 5 timmar efter så börjar det bli svagare igen, varför?? :(

Lh ökning kan vara bara ett par timmar. Det sjunker ofta igen långt före ägget lossnar. Spelar ingen roll för bara det ökar nån ggn om så bara en timme så gör det att största ägget genomgår sista fasen och släpper ca ett dygn efter.
  • CarolineElf

Hej alla tjejer!

Grattis till alla som plussat!:)

Skulle haft min mens den 17 men den kom aldrig och den 15 testade jag negativt. Först idag kom mensen. Jag anade nästan att det inte skulle bli något denna gång heller men känslan av besvikelse är ju där ändå. Usch känns riktigt jobbigt att det ska vara så svårt när man väl vill bli gravid och planerar det för fullt. Men det är väl bara att ta nya tag igen. Stannar gärna kvar i tråden. Så om någon har lust att flytta mig till oktober så blir jag jätteglad:)

BIM 19/10

• SecretlyMe

Vill bara påpeka att jag provat detta men att streck syntes för mig fastän inget var där.. :( Men jag ser tydligt på dina tester utan redigering. Grattis!

Manelma skrev 2014-09-20 09:10:41 följande:

Tips för er som tittar efter att göra bilden så här då ser man lättare om det finns ett riktig streck!

Svar på tråden BIM September 2014