• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe

Håller med dig :) hoppas innerligt för dig denna gång.

Milie skrev 2014-09-20 09:39:35 följande:

Insåg precis en till positiv sak med att fortsätta i samma tråd. Jag känner mig faktiskt mindre stressad av att byta tråd/månadsnamn "hela tiden". Det är himla skönt att få vara kvar på samma.

• Millannn

Hej tjejer!

Jag testade mig ju i igår på BIM-3 och då var det negativt. Det är BIM imorgon men på något sätt känna det som att den ej kommer komma imorgon, har inte haft nån mensvärk alls och det brukar jag ha nån dag innan. Har dock varit jättekänslig, irriterad, lite molvärk och trött som satan. Hoppas verkligen mensen inte kommer :)

• Det vackraste

Ja precis

Hur många dagar efter äl?

Beth1 skrev 2014-09-20 07:14:39 följande:

Tog ett test nu som var tokblankt. Testar igen närmare BIM eller på bim. Känns helt ok för jag förväntade mig egentligen inte att se något så tidigt. Tålamod helt enkelt

• Det vackraste
    Millannn skrev 2014-09-20 11:13:41 följande:

Hej tjejer!

Jag testade mig ju i igår på BIM-3 och då var det negativt. Det är BIM imorgon men på något sätt känna det som att den ej kommer komma imorgon, har inte haft nån mensvärk alls och det brukar jag ha nån dag innan. Har dock varit jättekänslig, irriterad, lite molvärk och trött som satan. Hoppas verkligen mensen inte kommer :)

Var det inte bim-2 sa du igår? ;) ja hoppas hoppas
  • carolinheiner

Åhhh.. Har de tagit sig denna månaden ligger vårt bröllop i skiten :/ beräknade 30/5-1/6 å vi ska gifta oss den 6/6.. E tanken.. Hoppas på ett plus denna månaden.. :) vilket e bäst anser ni? Bröllopet innan bf eller efter fl?

• Millannn
    Det vackraste skrev 2014-09-20 11:17:14 följande:

Ja precis

Hur många dagar efter äl?

Jaa precis! Haha kan knappt räkna längre
  • Manelma
    carolinheiner skrev 2014-09-20 11:30:42 följande:

Åhhh.. Har de tagit sig denna månaden ligger vårt bröllop i skiten :/ beräknade 30/5-1/6 å vi ska gifta oss den 6/6.. E tanken.. Hoppas på ett plus denna månaden.. :) vilket e bäst anser ni? Bröllopet innan bf eller efter fl?

Då jag gått 10 dagar över BF med sonen räknar jag på minst samma igen. Skulle säga bröllop efter fl om det nu är så tätt intill
  • Millannn
    Det vackraste skrev 2014-09-20 11:20:19 följande:
    Var det inte bim-2 sa du igår? ;) ja hoppas hoppas
    Oj råkade citera fel! 
    Ja jag räknade fel haha ;)
    Tack! <3
  • carolinheiner
    Manelma skrev 2014-09-20 11:44:26 följande:
    Då jag gått 10 dagar över BF med sonen räknar jag på minst samma igen. Skulle säga bröllop efter fl om det nu är så tätt intill
    Värsta är om ja öppnar mig igen å då blir de op å seklach eller gummiband å de klipper dom bort i v 36 å då kan förlossningen gå igång när som:/ åhh är så kluven :( å sambon gör inte de bättre med att inte säga något alls :( får de svart på vitt i morgon bitti ;)
Svar på tråden BIM September 2014