BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Håller med dig :) hoppas innerligt för dig denna gång.
Insåg precis en till positiv sak med att fortsätta i samma tråd. Jag känner mig faktiskt mindre stressad av att byta tråd/månadsnamn "hela tiden". Det är himla skönt att få vara kvar på samma.
NILE90, hur går det? :)
Hej tjejer!
Jag testade mig ju i igår på BIM-3 och då var det negativt. Det är BIM imorgon men på något sätt känna det som att den ej kommer komma imorgon, har inte haft nån mensvärk alls och det brukar jag ha nån dag innan. Har dock varit jättekänslig, irriterad, lite molvärk och trött som satan. Hoppas verkligen mensen inte kommer :)
Ja precis
Hur många dagar efter äl?
Tog ett test nu som var tokblankt. Testar igen närmare BIM eller på bim. Känns helt ok för jag förväntade mig egentligen inte att se något så tidigt. Tålamod helt enkelt
Hej tjejer!
Jag testade mig ju i igår på BIM-3 och då var det negativt. Det är BIM imorgon men på något sätt känna det som att den ej kommer komma imorgon, har inte haft nån mensvärk alls och det brukar jag ha nån dag innan. Har dock varit jättekänslig, irriterad, lite molvärk och trött som satan. Hoppas verkligen mensen inte kommer :)
Åhhh.. Har de tagit sig denna månaden ligger vårt bröllop i skiten :/ beräknade 30/5-1/6 å vi ska gifta oss den 6/6.. E tanken.. Hoppas på ett plus denna månaden.. :) vilket e bäst anser ni? Bröllopet innan bf eller efter fl?
Ja precis
Hur många dagar efter äl?
Åhhh.. Har de tagit sig denna månaden ligger vårt bröllop i skiten :/ beräknade 30/5-1/6 å vi ska gifta oss den 6/6.. E tanken.. Hoppas på ett plus denna månaden.. :) vilket e bäst anser ni? Bröllopet innan bf eller efter fl?